NEW

lite nytt som jag inte hunnit visa :D

wheee!

och malin har köpt den här snygga paljett... öh... mojsen!

snygg tjeeeej

yeees. såååatteeee... mm, absolut slut med pengar nurå. tur att man är klar med alla julklappar :D
bror min kom hem igår också, sern inte ofta eftersom han bor på gotland den jäveln. menmen.

förresten, fredags - myyycket roligt. man kände så mycket folk så man hälsade på var och varannan människa där inne vilket var det roligaste på länge. synd bara att bion med kalleman föll bort där... men det tar vi igen! kanske imorrn? vi ska iaf se AVATAR. fett pepp på den filmen. den verkar grym. men det är ju 100% james cameron så jag har feeeeeeeeeting höga förväntningar nu. vilket man inte ska ha... men... skitsamma!

wellwell, jobb imorgon från 15-20 (INNE PÅ KRÄMAREN (ösk-butiken mitt emot I am), KOM OCH HÄLSA PÅÅÅÅ!!!!) så jag ska nog sova nu så jag kan få sova ut lite imorrn iaf. om ingen väcker mig kan jag sova till 15 och fortfarande vara trött. känns bara sjukt men vad ska jag göra. kan ju inte hjälpat precis, hah. aja, TJING


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0