new in! ochcheckmeoutonTVtomorrow

Jag och Mr. Kalle var ju som sagt i Stockholm i måndags och satt som publik i Comedy Fight Club! Riktigt roligt faktiskt. Måste bara nämna att en som hette Messiah Hallberg som var med är typ jätte lik Zac Efron?!?!?! Satt där och dreglade lite nästan (sori kall-el, puss). Dock pratade han lite jobbigt... Men iallafall - ni kan ju alltid titta imorn på 3an nån gång då det går på TV. Jag och mannen kanske syns i rutan nån gång, hahah. Kändes som kameran var i fejset hela tiden ungefär sååå.... sååå... mm... IALLAFALL, vi fick goodiebag efteråt men det var typ bara skit grejer. Tyvääärr. Ansiktsmask, nått smycke, energidryck, tandkräm (wtf?), våtservetter (WTF?!?!), och lite rabatter och sånt där småkraffs. boooring.

Iallafall så hann vi med en liten stanrunda innan och jag fick med mig detttta -


knee-highs, ett par blå o ett par gröna från american apparel


en grön...


en rosa...


en vit...


... och en röd adidas-bag från, ja, adidas.


ser ni dom där metallgrejerna? pimpade mina skor med dom (adidas-skor, SÅKLART, mobbat annars..) och jag tycker det blev fett bra! inte jätte stor skillnad, men ändå. dom är också från adidas (alltså metallgrejerna) ( och alltså med 'från adidas' menar jag adidas-butiken i stockholm). (whoho, vem kan säga adidas mest i ett stycke? LISA! yaay, vem kan blanda med att skriva stora och små bokstäver i början av varje mening mest? LISA, okeijagärtröttis) allting blev krångligt här. och nu blir det ännu mer krångligt. stackars den som läste det här stycket.

MHM, såatteeeee, ja. Jag fick träffa på min sötis Jessica efter CFC också och även om det bara var 20 minuter så var det VÄRT.

ska säga en sak som vi ska göra den 5 december.
fast... inte än. sen, hihiihihiihiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii.
i'm so happi.
eller.. WE'RE so happi.

okej jag borde sova. nu har jag skrivit alldeles för mycket och bajs-kalle kommer bli sur för att jag skriver med små bokstäver. MEN ÄSCH.

heido folket.

(kvällens/nattens fundering - det luktar flingor i mitt rum? weird.)

btw - en till sak (eller egentligen 3) följde med hem från sthlm. lite grejer till min halloween-outfit nämligen. go hard or go home som min vän lara brukar säga. på halloween ska jag fan go HARD! mahah

vafan godnatt nu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0