masquerade




min fina ring från cocoo.se ! heeeeeeelt underbar. är helt kär! har kollat in massa mer där som jag känner att jag skulle vilja införskaffa. och den där tävlingen jag tjatar om hela tiden kommer upp imorgon (onsdag) eller torsdag. priset blev lite försenat nämligen. ange rabattkoden "special" så får ni 15% rabatt på hela sortimentet fram till den 6 maj!

uuuh jag är så sjuuuuuuuuuk. min hals är jätte konstig och så snorar jag också! så himla mysigt... värst på mornarna dock, då kan jag knappt prata eller svälja överhuvudtaget. uscha. tyck synd om mig!

har förresten ändrat färg på bloggen. tillbaka till mörkrött. det känns mer "hemma" än grönt. wordpress har sån annorlunda stilmall än blogg.se ... var lättare o ändra förut, nu måste man ju ändra header osv genom filezilla... krångligt för mig som gillar o vara bekväm, haha. menmen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0