newnewnew splash!

spännande att läsa om hur ni hitta hit hörrrrni!

skoooorna på. hoppas dom håller FÖR EVIIIGT.

köpte till mig två till adidastygpåsar. den vita har adidasmärket på andra sidan men aaascoolt med nya grejen de börjat med med ränderna på baksidan! det är det dock inte på den orangea. hur många har jag nu? 9? eller nåt.

vackert med skrynkliga kläder men jag orkade inte stryka haha. heartbeatcity-linnet (som för övrigt har ryggen i sånt där basketlinne-tyg!) är från topshop och det andra från gina tricot.

shorts från zara. fick köpa mig ett par till då jag glömt ett par på musikvideoinspelningsplatsen. vissa har undrat när den kommer ut förresten och svaret är att... eh, jag vet inte. dom sa 3 veckor? nu har det gått typ... 398439. nemen ne. fast jag vet inte. som sagt.

basictopp från topshop. röd o fin. whoho.

va inne på urban outfitters en sväng och hittade den här fina skålen! haha random blablabla men blev kär på första ögonkastet. den är så söt! lägger kanske smycken i eller nåt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0