WHIGWHAM

Idag har jag jäst runt i solen med finfina Jasna (som för övrigt var iklädd i långklänning OCH PASSADE I DET, snygg tjej säger jag bara). Fik med wienerbröd, energidryck och cola på torget samt massa babbel bara. En jävligt bra dag helt enkelt!





Enkelt smink idag. Bara lite eyeliner och litelite gul ögonskugga. Syns knappt på bilden menmen.

Vart inte alls mycket inhandlat (vägrar säga shoppat, hatar ordet) eftersom att jag försöker spara, men ett linne från H&M fick följa med hem...

... och de populära ringarna med djurmönstrat som syns på var och varannan människa samt två andra ringar, ny lotion och äntligen en ny puderborste!

Beställde hem en guldig kors-ring från stylebytyra förut och skulle spara bilden på den nu så jag kunde visa men den fanns inte kvar på hemsidan. Måste ha tagit den sista? Skitsnygg iallafalllllllllllllllll.

Har för övrigt en ny favoritmascara också. WIGWHAM.
STÖRTSKÖN. Mina små obefintliga fransar blir faktiskt längre och faktiskt syns! BALLT VA? Den kommer nog hänga med länge.


Nu är klockan 04:29... SÖMN!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0