student '10

Wooopaah! Såhär i juletider så drömmer jag mig faktiskt tillbaka lite till studenten. Vi hade verkligen världens finaste väder, det bästa man kunde önska sig. Världens bästa dag fast samtidigt var man ju så himla ledsen för o "lämna" alla kompisar. Visst har man kontakt med dom flesta men en del har ju bara försvunnit? Alla som fortfarande går i gymnasiet, ta vara på tiden ni har kvar!





Min fina studentklänning har en superstor rosett där fram och är från dELiAs.com samt omsydd till ballongmodell istället för att vara så vid.

Var på Marieberg igår och skulle handla julklappar men kom hem med ett par tofflor och två ljuslyktor till mig själv istället. Duktig jag är... Ska visa lite senare!


Kommentarer
Postat av: Lin

Haha på första bilden ser det nästan ut som om något hängt upp ett barn runt dig Hahaha. Ser ganska roligt ut.

2010-12-21 @ 16:31:52
URL: http://lillawii.blogg.se/
Postat av: Elin [ n e v n a r i e n ]

sv, jag tycker inte det är så olika. Det enda är väl att när jag var liten var kameror så dyra och det var inte något som alla hade, då var det ju mer tv-apparater och datorer som var grejen ;P



Klart man ska vara lite bortskämd, allas föräldrar är ju inte brevbärare som mina ;) Fortsätt köp om det finns pengar till det liksom, det skulle jag med göra (eller jag gör det! haha), men jag vill att de som inte har pengarna ska förstå att det inte är något fel med det :)

2010-12-21 @ 19:02:01
URL: http://nevnarien.se/
Postat av: Elin [ n e v n a r i e n ]

sv: Haha jo då, jag blev bara så uppslukad av alla kommentarer som kom in och vad jag kände, så jag kanske dubbelförklarade mig, det var inte meningen :) Jag håller med dig med :)

2010-12-21 @ 19:59:22
URL: http://nevnarien.se/
Postat av: bella

riktigt nice skylt tycker ja ;) hoppas allt är bra med dej ?:) kram

2010-12-22 @ 03:23:22
URL: http://bellanordlund.blogg.se/
Postat av: Emmy

Jätte fina skor , får man fråga var du köpt dom ? ^^

2010-12-26 @ 00:20:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0