YAY BARA TEXT

Whooopa! Dammar av lite här med ett mini-inlägg. Råkade ut för hackning i tisdags så kunde inte logga in någonstans, inte på facebook, inte på NÅGON av mina emails och det kanske inte låter som en stor grej men det var verkligen något av det värsta jag varit med om. Att någon annan har kontroll över mina mail och kan kolla vad som helst, och göra vad som helst med dem... Personen som hackade ändrade mitt namn på facebook och andra grejer och att gå runt hela dagarna och inte veta vad personen gjorde med mina konton var sjukt jobbigt. Kunde ju inte återställa lösenordet heller eftersom att det blir skickat till mailen och det hade jag ju också förlorat. Bästa, bästa Martin hjälpte mig iallafall att ta tillbaka mina emails så vi mailade Facebook osv och lyckades ta tillbaka det kontot också men det var en lång procedur liksom... Därför jag varit så oaktiv här. Vågar inte logga in på något på min dator än ifall de skulle få tag på alla lösenord igen så därför kan jag bara blogga genom andra datorer än så länge.

Jag och Elvira ska bo i en lägenhet nära centrum i två veckor från och med imorgon så då har jag tillgång till o blogga till ett litet tag framöver iallafall, då kommer alla Parisbilder upp också! :) Så hoppas ni inte är arga eller nåt haha. Dumt att jag skriver så egentligen för det är ju min personliga blogg där jag skriver när jag kan och vill men jag älskar ju mina läsare så måste ju ändå berätta för er liksommmmmmm.

Har även bokat tatueringstid... Ska bli sååå spännande!


Kommentarer
Postat av: JessicaViberg

fan så skönt att det löst sig lisis!

back on track :) finally!

2010-12-04 @ 21:35:40
URL: http://jessicaviberg.se
Postat av: ÅSNAN - Diary of Always

Usch vad jobbigt! Jag hoppas jag slipper vara med om det :(

2010-12-04 @ 22:07:06
URL: http://diaryofalways.blogg.se/
Postat av: Dixi Wonderland

Jag har också varit med om X antalt hackningar och som du skriver det finns inget värre. Ett tips är ju att ha både stora och små bokstäver + siffror i dina lösen samt att aldrig ha samma lösen på dina konton! Hoppas de inte händer igen för dig ;(

2010-12-04 @ 23:14:55
URL: http://dixiwonderland.com/
Postat av: maja

sv: åh, oj, tack!:)

2010-12-05 @ 00:48:05
URL: http://majatanna.blogg.se/
Postat av: sariiiis

men snälla, vilket liv den personen måste haft då. tycker nästan synd om den männsikan. jisses. herregud. pff.



tur att de gick någelunda bra ialla fall eller hur man ska säga!

2010-12-05 @ 15:58:38
URL: http://thisissaraaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hur ont gjorde det att tattuera sig under bröstet? :) Om du skulle jämför det med nånting :P

2010-12-05 @ 18:14:23
Postat av: Amme

Hej jag har 2 frågor som jag hoppas du kan svara på

1,Vart köper du alla dina snygga smycken som ex. Omg halsbandet?



2, Har du något tips på hur man fixar sin blogg?

2010-12-18 @ 14:33:37
URL: http://ammebloggis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0