VOX POPULi

haha precis efter att man sprayat håret upp o ner ser man ut såhär!

lycka var ju när vi vakna upp och solen sken in genom fönstret. finfint!

första gången jag målat gröna naglar! wheho









mitt linne har ju åkt upp på alla bilder!!!!! hahah, brukar inte ha leggings utan nånting som hänger för rumpan annars liksom. ser lite tacky ut till vardags men till fest så är det väl helt ok.


"jag ser ju ut som snövit jämfört med dig!" hahah, well... jessica matchar snön iallafall? hahah, nej jag skoja! ;)

första skoldagen på 2 månader idag. känns konstigt men helt ok :) fick kånka hem 2 väskor på bussen o grejer medan alla andra körde bil -.- lucky for them som pallat ta körkort. jag orkar inte just nu. tar det efter studenten istället då man inte har den här jäkla pluggstressen.

måste förresten kolla en annan studentklänning. den jag ville beställa gick ju inte och nu är den slut i min storlek ;< någon som vet nån annan webshop än dom där vanliga (nelly, asos, forever21, melba, chicy, modekungen, ginatricot osv osv) ? som shippar till sverige då såklart. skulle vara mycket användbart med tips :)

aja, snart kommer kalle, ska städa upp lite innan, ciao.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0