random/spotifymusik

hahah JAG SKÄMS SÅ DAMMIGT DET ÄR I MITT VITRINSKÅP (och överallt annars också kanske...) måste städa så att mitt rum kan bli beboeligt igen. beboeligt. snyggt ord. om det ens är nåt. ni fattar vad jag menar iallafall. hoppas jag.

nu ska jag skölja ur hårfärgen, färga lite slingor, göra mig iordning och sen bär det av till malinö för att senare dra till frimis! yessa. har gått ut både fredag och onsdag i två veckor nu. finfint... ye...

här är min bara massa allt spotify lista förresten.

pushei


Kommentarer
Postat av: Emma och Clara

hej, vi diggar dig stort<3 Vi undrar vart du köpt dom snygga glasögonen och vi äääälskaaaaar dina kläder dessutom ^^

2010-12-14 @ 11:59:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0