waka waka

mina finfina nya halsband. från indiska.

fick den här fina bikinitoppen av jessicaj häromdan då den är för liten för henne. fick även de röda rosetterna här nedan som hon hade köpt för att hon tänkte på mig när hon såg dom! hur go som helst. tacktackbebi!

halsbandet köpte olivia med sig på loppis åt mig bland typ 7 andra halsband för en tjuga. märkena hade jag tänkt sy på nåt/några klädesplagg men jag vet inte hur jag ska göra det snyggt. vill inte att det ska se fail ut ju, haha.

ny ring från glitter. de andra är från cocoo och asos


åkte till elvira igår och hem idag. gick på en promenad och gick förbi en strutsfarm bland annat. haha awesome dag har det varit. ska ta mig i kragen och redigera bilderna idag så kommer de efter halmstad bilderna. yay! ciao.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0