stockholmpics

åt burrito

testade awesome jessica simpson skor

fick gratis biljetter av jennifer och vibbe till hovet för o kolla på taylor och kristen som är med i twilight. en kul grej tyckte vi då.

såhär roligt hade vi. blev att gå ut innan det ens var slut haha... men kodjo var rolig iallafall :DDD

fick iallafall träffa vibbe och jennifer så det var värt!

redigerar ju bilder på min stationära sen för över dom till min bärbara och på den här datorn ser det ut som att jag har världens kortaste ögonbryn? hahah wtf. weird.

åka bort från hovet mot medis istället

där vi satte oss på snaps och hade det trevligt

puss fina jessica, ily

SÅ TRÅKIGT NÄR DET INTE KOMMER NÅGRA KOMMENTARER. hahah, jag känner mig så bortskämd. brukar sällan kommentera andras bloggar men förväntar mig till fullo att folk ska kommentera min. det är bara inte min grej att kommentera runt massa bara för att tigga kommentarer tillbaka (som vissa andra gör... haha..................). men aja :D tråkigt är det iallafall, men inget tvång här inte. blir inte lika mycket uppdatering då dock då det inte blir lika roligt att posta ett nytt inlägg. hah, yeh, krav.

HEIRÅ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0