new t/grattisminskönaböna19år


va hos mitt hjärta/bästavän in stockholm torsdag-söndag dårå som sagt och... ja... det blev en del grejer! köpte bland annat superfina strumpbyxor, skitsnygga skor, och bästa jackan!
ni får se sen, om nån är nyfiken. själv älskar jag o se vad andra har köpt :D vet inte varför det är så kul. men.... kul äre. heheuh.

på torsdag kväll åkte vi in till skärholmen för o gå på topshop vip-kvällen och jisses vad smockat det var! till de första som köpte nåt skulle de dela ut goodiebags så många typ tog ett par trosor som de skulle köpa och ställde sig i kön på direkten för o få en goodiebag hahaha helt desperat. helt sjukt o se vilken kö det blev så snabbt! hittade iallafall en söt t-shirt. jag som inte gillar randigt har börjat få en fling för det nu. blä.


men det var ju bara så himla fint med den vita spetsen. am i right, am i right? yes i am. 20% vare ju hela kvällen också så den gick ner från 379 till 314 eller nåt sånt där... kommer inte ihåg och orkar inte räkna. menmen!

och egentligen borde jag publicera det här inlägget om typ en halvtimme för då fyller nämligen jessicus 19ÅR! tänkte ju gratta i samma inlägg nu så det blir lite i förskott men GRATTIS MIN FINASTE PÄRLA! hoppas du får många fina presenter och en supernice dag :*




Kommentarer
Postat av: Justinmariann

Nice site, Keep it up

2011-09-15 @ 07:45:42
URL: http://justinmariann.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0