BALEN2010


här typ - "oj, nu trampade du i världens hundbajs"

hehe.. kul.

hahahah, HAPPI







sexybitchesellervarå






huray! många bilder äre. det är ju inte ens alla liksom. men a. några är ju oskarpa o sådär men w/e :D
TACK DAVID FÖR ATT DU VAR EN SÅ BRA KAVALJER! supeeerb.
jag hade verkligen jättekul. kanske inte på självaste balen, men efteråt på strömpis var det underbart! har inga bilder därifrån dock men kan avslöja att jag hade klänning :O OHMY! första gången ever jag haft det ute tror jag. alltså på krogen eller liknande. ja alltså man bytte ju om från balklänningen till en annan lite mindre och smidigare grej. haha. eller vi gjorde det iaf. men men! nu ska jag gå till sängs.

FINA BALKAMRATER - tack för att ni är så jeeeevvvvla bra. många pussar till er alla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0