Thats it, i am going to start eating healthier. Ooooooo.... cake.

"känslokall: en person som inte (gärna) visar känslor, ibland även hänsynslös; ibland gäller begränsningen endast "positiva" känslor, och då kan adjektivet också medföra att personen är elak och hjärtlös"

"egoistisk: någon som främst beaktar sina egna behov och villkor; som främst ser till att han/hon själv mår bra, ibland även på bekostnad av andras välmående; någon som (tydligt) gynnar sig själv hellre än andra"

bara två små utdrag från wictionary som jag tyckte passa in. hahah. dagens ord. kanske något man skulle börja med steg för steg.

en bra dag i övrigt:

min awesome tröja med transformers-tryck. like.

jag och jessica blev bjudna på fika och gick ner en våning

där kalle visade oss sina leksaker som han hade lagt i en enda stor hög mitt på golvet... väldigt uppskattat av fia. not. haha

haha pose

kladdkaka på fias namnsdag yay

jag och jessiclutt tyckte det var skitkul att komma ner i likadana tröjor, haha. vi är så roliggggaa.

sally

sötistassar :]

klappade nån annan katt

hahahaha foten i skuggan <3

minfinasöta



mina naglar är epiccccc, ja visst erom!

nu är det dags att krypa till kojs dock. plugga det sista imorgon o så säga hejdå till jessica som ska åka hem :( en awesome vecka väntar dock! yay!

hoppas alla mår bra och slipper falska personer o så. kom ihåg - life's better when you decide not to care ;) haha


Kommentarer
Postat av: Resume

Nice site, keep up the good work!

2011-01-17 @ 10:09:08
URL: http://resume.blogfuture.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0