pineapple

Medan jag håller på att redigera alla bilder som blivit tagna på sistone så får ni se lite nya smycken som är SÅ MIG. Älskar varenda liten del av dessa små ting. Örhängena är från ett smyckesstånd här i Oslo. Köpte egentligen två par där men de andra hade jag inte med mig till Örebro så blev bara kort på ett par.
Ananasen är en ring och kommer bli awesome till mitt gula bälte (och annars också såklart.. whiho).
Sen så är jag ju hur glad som helst att jag kan ha de stela armbanden här nedan. Hur ofta har man inte varit med om att ALLA stela armband är för stora?! Som att de bara görs för människor med superstora händer/handleder!!! Jag har inte så jättesmala handleder precis men mina händer är små vilket gör att armband av den typen bara ramlar av. Dessa fanns dock i olika storlekar och XS vart ju hur bra som helst! GLAD TJEJ!

OCH ANG. TRÖJAN I INLÄGGET NEDAN:
Det är en omgjord t-shirt köpt på hindersmässan här i Örebro förra året. Är tveksam vart den finns att få tag på nu om det ens går :)




Kommentarer
Postat av: ROCK YOUR HAiR MF!

fan va snyggt :D

fina bilder btw!

2011-07-07 @ 23:41:29
URL: http://rockandhair.blogg.se/
Postat av: ROCK YOUR HAiR MF!

fan va snyggt :D

fina bilder btw!

2011-07-07 @ 23:41:32
URL: http://rockandhair.blogg.se/
Postat av: elin

örhängena <3 , vart är dom köpta?

2011-07-08 @ 07:12:20
URL: http://elinengel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0