the edge of glory

Ahhh, känner mig alltid så himla sämst när jag typ aldrig bloggar! Men det kommer snart komma igång. Som jag typ har sagt hundra gånger, men ändå. Glömde ju en hel väska (med mitt smink, nellybeställningen o grejer) hemma så mamma har fått skicka allting på posten men jag har fortfarande inte fått paketet även om det var över en vecka sen hon skickade det. Ska gå till posten imorgon och fråga, är så himla nyfiken på beställningen samt att jag saknar mitt smink! Haha.

Löning för mig igår förresten. Tog en liten runda på stan och kom hem med en hel del väldigt fina grejer som t.ex. ett urfint linne från Weekday, ringar och armband från GT, 2 par skor från Skopunkten, lite smått från H&M och väldigt färgglada ting från Zara. Måste visa! Har för övrigt jobbat 10 timmar idag och är helt slut. Det var ju helt galet på jobbet eftersom att det var Norges nationaldag samt att restaurangen ligger mitt på stan. Så nu ska jag försöka ta igen lite sömn innan det är dags för en till jobbdag imorgon.

Hata mig inte för att jag är så tråkig just nu. DET KOMMER! Puss fina ni.




fint från tumlbr

Kommentarer
Postat av: fia

hej! Jo jag bara undrar var du köpt nagellacket från Katy Perry's kollektion?:)

2011-05-24 @ 16:04:12
URL: http://fiaaisabell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0