Nudlar och hårt bröd tills nästa lön

Jag är allt bra go jag! Jag och Emma (min roomie) hade bestämt att vi skulle köpa julklapp till varandra för ca hundralappen. Det gick ju bra för mig.. NOT. Hittade en grej som är SÅ henne så jag var bara tvungen att köpa den till henne! Lite otur dock att den kosta ca. 500 spänn mer än vad vi bestämt. Men det skiter jag i, den kommer bli PERFECT! Sååå, hej Emma, jag vet att du läser det här, hoppas det är okej... Lovar att presenten är awesome!



Nu ska jag slänga på träningskläderna och ta en runda på gymmet. Imorgon har vi bokat upp oss på ett pilatespass, blir nog kul!



Kommentarer
Postat av: Sarah

Jag tror att jag är lite kär i din hårfärg.

2011-11-25 @ 13:58:39
URL: http://fuckyeahsarah.blogg.se/
Postat av: Johanna

Ni ser ut att vara riktigt goa kompisar :´)

Hihi, vad snällt av dig!



Kram

2011-11-26 @ 13:47:54
URL: http://angelabc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0