VERSACE FOR H&M

Idag (eller ja, igår, hur man nu vill se det) släpptes ju Versacekollektionen på H&M! Jag, Emma och Fredrik drog upp rätt tidigt och jääävlar vad folk var galna! Jag förstår inte hur man kan vara så himla... "intresserad"? Alltså tro mig, jag ville verkligen få tag i de kreaktionerna jag spanat in på bilderna sen innan men SÅ snabbt tar det ju inte slut som vissa verkade tro... Herregud. Både jag, Emma och Fredrik fick tag i precis allt det vi ville ha och vi tog det jättelugnt? Kul att se hysterin dock... Haha.

Anyhow, tänkte att jag skulle visa det jag köpte PÅ! Så ni får bara sneakpeaks än så länge ;) I den dära blågröna leopardgrejen är det en klänning iallafall. Ni som vet hur kollektionen ser ut kan nog lista ut vad det andra är för något! Toknöjd är jag!









Kommentarer
Postat av: Terese

Fin blogg :)

Följa varandra på bloglovin?

2011-11-19 @ 09:36:51
URL: http://teresebrodin.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0