Vinn Britney Spears nya parfym Cosmic Radiance och biljetter till hennes konsert!



I samarbete med blogg.se ger jag er, mina läsare, nu chansen att vinna Brittans nya parfym! Ni är då även automatiskt med och tävlar om konsertbiljetter till hennes tour i Stockholm/Globen den 16onde Oktober! Hur awesome låter inte det?!

Så gnid tankeknölarna nu och kommentera i detta inlägg varför just DU ska vinna.
Det är det enda du behöver göra, enkelt va?!


För som verkligen, VERKLIGEN, vill vinna så kan man kamma hem pluspoäng genom att skriva om tävlingen i sin blogg och länka till det här inlägget! Tipsa gärna även era vänner om att tävla här så ökar det chanserna ännu mer. Ju fler som tävlar, desto bättre!





Kommentarer
Postat av: Igeland

jag använder aldrig parfym, äger ingen tillräckligt "god", hehe, och vill inte köpa någon svindyr heller som jag kanske inte använder.. så skulle jättegärna vinna en!! :)

2011-09-25 @ 13:46:13
URL: http://igeland.blogg.se/
Postat av: REBECCA

jag vill jättegärna vara med och tävla om biljetter och parfymen. Jag har alltid viljat se britney live :) och nu har jag chansen. Mina favoriter med henne är just nu: i wanna go och inside out.

men allra bästa någonsin är nog, piece of me. Den är en fantastisk förfestlåt som man aldrig blir trött på. Perfekt att sminka sig till och klä upp sig till, underbar!

Vill verkligen se henne live. Perfekt tajming till min 18års dag också :D åhhh <3

2011-09-25 @ 14:46:12
URL: http://magicstory.blogg.se/
Postat av: filippa

Jag vill vinna föratt:

Under alla mina år har jag drömt om att få träffa min största idol. Jag har alltid haft henne som favvo artist och att få se henne live skulle vara helt fantastisk! Varje år då jag ser att hon har en konsert har jag alltid tänk wow vilken upplevelse och vilken dröm. Så nu har jag iaf lite chans att få se henne. Jag har inte kunnat gå föratt det varit så dyrt.... Men nu får jag hoppas och se!

+ Att jag älskar hennes perfymer och har en som jag fick för 2 år sedan. Jag älskar dem!

Tack // Filippa :)

2011-09-25 @ 15:26:42
URL: http://cutieemusicphoto.blogg.se/
Postat av: Evelyn

Jag skulle gärna vilja uppleva Britney Spears live, jag har aldrig fått chansen och har aldrig haft turen att göra det. Jag har följt Britney sen många år tillbaka och har alltid gillat henne och musiken hon gjort. Så jag får hålla mina tummar på att jag vinner dessa biljetterna, det hade betytt mycket för mig. Och parfymen hade jag blivit sjukt glad för, jag tycker den luktar jättegott och jag hade använt den vid speciella tillfällen.

Ha en underbar dag, kram!

2011-09-25 @ 15:28:23
URL: http://evelynpaulina.blogg.se/
Postat av: Marija

jag har tyvärr ingen blogg men jag hoppas även att jag vinner!

Åh det skulle betyda så mycket för mig att vinna! Jag äääääälskar alla hennes parfymer! det är något speciellt med dom! + att gå på hennes konsert skulle vara en dröm! Hennes lite äldre låtar påminner mig om underbara tider!

2011-09-25 @ 15:38:38
Postat av: Klara

Heej

Jag skulle vilja få biljetterna för att jag har aldrig varit på konsert och att min kompis flytta till Stockholm från Göteborg för ett år sedan. Jag grät jätte mycket, och jag saknar henne otroligt mycket! Och om jag vinner skulle jag ta henne med mig och till att titta på Britney! Och vi får inte glömma att ajg vill gå för att hon är en otrolig artist också. Kram Klara

2011-09-25 @ 15:39:29
URL: http://klaraomiranda.blogg.se/
Postat av: Amanda Johansson

'Jag ska vinna för att jag har aldrig varit på en konsert i hela mitt liv och det skulle varit så grymt & se brittney spears. Jag lyssnade alltid på henne när jag var mindre :D

2011-09-25 @ 15:45:19
URL: http://aamandastyle.blogg.se/
Postat av: fanny

Jag skulle bokstavligen svimma om jag vann! jag har älskat brittan i hela mitt liv! och det skulle vara så otroligt amazing att vinna hennes nya underbara parfym och biljetter till hennes konsert <3

hoppas på det bästa :D

kramar <3

2011-09-25 @ 15:46:59
URL: http://fannynordst.blogg.se/
Postat av: fanny

Jag skulle bokstavligen svimma om jag vann! jag har älskat brittan i hela mitt liv! och det skulle vara så otroligt amazing att vinna hennes nya underbara parfym och biljetter till hennes konsert <3

hoppas på det bästa :D

kramar <3

2011-09-25 @ 15:46:59
URL: http://fannynordst.blogg.se/
Postat av: Miki

jag vill vinna för att ha en present att ge till min kusin. jag gillade inte den där lukten haha men hon gör verkligen det och fyller år den 15 oktober, så hon skulle bli överlycklig. Jag skulle sjukt gärna vilja ge henne den istället för inget, för mina pengar är slut innan jag ens fått studiebidraget haha (a)

har länkat i min blogg, och har skrivit om dig tidigare faktist som mina topp 4:a bloggar :)

http://swagdetails.blogg.se/2011/september/cosmic-radiance.html#comment

2011-09-25 @ 15:56:23
URL: http://swagdetials.blogg.se/
Postat av: Ida Oscarsson

Anledningen att jag vill vinna är att jag har varit stort fan av Britney Spears sedan hennes karriär startade som artist, och sist hon var i Sverige så fick jag inte gå på konserten för mina föräldrar, medans många av mina kompisar fick gå. Jag har de flesta av hennes parfymer och jag skulle gärna vilja ha hennes absolut nyaste. Skulle uppskatta såå mycket om jag vann, och hoppas på det bästa! Många Kramar från mig♥

2011-09-25 @ 16:01:16
URL: http://idaoscarssons.blogg.se/
Postat av: Lina

Jag skulle vilja vinna för att jag har välldigt svårt att få en parfym att lukta gott på mig, och det är bara brittans parfymer som luktar gott på mig! Men sen är de bara pengarna som inte räcker till.. :( kram

2011-09-25 @ 16:13:08
URL: http://linanhs.blogg.se/
Postat av: sofie

Hennes tidigare parfymer Har luktat så underbart gott att jag har köpt 3-4 st av nästan varenda en! Ett ex av hennes nya parfym skulle passa perfekt i min lilla samling! haha.:D



Dessutom! Skulle jag ha turen att vinna biljetter så skulle jag vara Världens lyckligaste tjej!

Jag har velat se henne uppträda live sen jag var ca 9 år gammal. Nu fyller jag snart 20!

Min bästa vän och jag har gått igenom mycket, för mycket de senaste åren. Skulle jag vinna, skulle jag ta med mig henne! Utan tvekan! Vi är båda stora fan och det skulle vara en dröm som blev sann för oss!! Dessutom fyller hon 20 år i oktober. Vore inte det här världens bästa present, or what!? :)



2011-09-25 @ 16:27:42
URL: http://everythingbackbutyou.blogg.se/
Postat av: Vicky

Jag älskar hennes låtar, skulle verkligen vilja höra henne live ! Det skulle göra min dag :)

2011-09-25 @ 16:36:28
Postat av: Malin - MalinBelle.com

Jag har gillat Britney ända sen hennes första CD kom ut, vilket var år 1999 då jag var bara 8/9 år! Så Britney är någon vars musik jag har växt upp med och hon kallas ju inte prinsessan av pop för ingen anledning! Så därför skulle jag verkligen vilja vinna biljetter till konserten så att jag äntligen, 21 år gammal, får se henne live! Det skulle verkligen vara ett once-in-a-lifetime moment!



Länk till inlägget i min blogg här: http://malinbelle.com/2011/september/tavlingar-om-biljetter-till-britney-spears-ko.html

2011-09-25 @ 17:59:57
URL: http://MalinBelle.com
Postat av: Erika

Hennes låtar är bara för bra. Både gamla och nya låtar, och texterna är så underbara, för att inte tala om musiken.



Parfymen luktar gott i mitt sinne enligt beskrivningen jag sett. Skulle sitta fint med en av hennes dyrbara parfymer i min samling.

2011-09-25 @ 18:03:48
URL: http://ladylemiz.blogg.se/
Postat av: Jessica

Varför vill jag vinna denna tävlingen ? Jag har älskat Britney sen jag kom på vad musik var. Hon är en underbar sångare och hennes låtar är väldigt bra/fina och sorgliga. Jag har aldrig, aldrig i hela mitt liv varit på en konsert och inte har jag varit i Stockholm heller. Att mitt första konsert skulle vara Britney Spears konsert skulle vara helt jäkla underbart! Skulle bli så sjukt underbart glad om jag vann, så tack för chansen att tävla!

2011-09-25 @ 18:34:27
URL: http://baralillajessica.blogg.se/
Postat av: josefin

Jag vill vinna eftersom att jag är den största Britney älskaren på moder jord!

Dessutom har jag ALDRIG vart på en konsert!!!!!

Mitt liv har vänt sig mot mig och jag har fått leukemi (Blodcancer). Skulle vara kul att se min idol innan det är försent!

2011-09-25 @ 19:07:48
Postat av: JENNIFER

jag vill vinna just för att jag har gillat britney sedan jag var sex/sju år (tretton nu), och enda sedan dess har min allra största dröm varit att få se henne!

och det skulle betyda hur mycket som helst att nu efter alla dessa år verkligen få chansen att se henne, så snälla gör min dröm sann! HA DET BRA!

2011-09-25 @ 19:40:51
URL: http://ffotofokus.blogg.se/
Postat av: Kristina Lindblad

Hejsan!!



Jag skulle vilja vinna, för det skulle vara en sån otrolig upplevelse som jag skulle minnas för livet, jag skulle äntligen få se Brittan dansa och sjunga i verkligheten!



Jag har gillat Britney sen jag var liten, när jag var 10 så gjorde jag musik videos och sjöng och dansade precis som min förebild Britney! Så det skulle vara stört kul om jag fick vinna det här!!



Kramkram

2011-09-25 @ 19:46:00
Postat av: Michelle

Åh jag vill sjukt gärna vara med!!!! Jag älskar Britney Spears och vill så sjukt gärna se henne live och hennes parfymer är to die for! Min favorit låt med henne är Everytime! :) Jag vill verkligen vinna eftersom att hon har varit min idol hela mitt liv men jag har aldrig haft råd att gå... Om jag vann nu finns det inga ord som kan beskriva hur glad jag skulle bli. Det skulle vara en dream come true. kram

2011-09-25 @ 20:00:18
URL: http://jesuiselle.blogg.se/
Postat av: nnea

Shit, vad ska jag skriva..

Kan ju börja med att säga att jag alltid tyckt om Britney. Hade biljetter till en av hennes konserter, men vart magsjuk. Så kunde tyvärr inte gå. Då jag gav bort mina biljetter ( två stycken ) till två av mina kusiner. Så medans dom var och kollade på henne så låg jag och spydde. Så skulle verkligen uppskatta att vinna biljetter till hennes konsert. Och sen har jag verkligen gått och blivit kär i den parfymen, luktar ju helt underbart. Köpte precis hennes andra parfym Radiance, och den har jag velat ha i mer än ett år. Så skulle verkligen uppskatta att vinna! Kommer även skriva ett inlägg i min blogg om tävlingen. Kram så länge!

2011-09-25 @ 20:17:27
URL: http://nneas.bloggplatsen.se
Postat av: Frida

Åh jag tror jag kommit till himlen, världens bästa tävling!



Kommer ihåg när Britney Spears kom till Sverige för något år sedan. Ville gå på konserten men var för "liten" då och allt kom försent med biljettköp och sånt. När folk sedan lade upp youtube klipp från konserten blev jag tårögd för jag visste vad jag gått miste om. Började nästan gråta. Jag trodde också att det också skulle ta ett antal år tills hon skulle komma till Sverige igen och blev då allt ledsnare. Samt att jag ville gå då och nu, och inte när jag är 35 +. Skulle bli såååååå glad om jag vann biljetter till brittans konsert! Tröttnar som sagt aldrig på hennes musik och har lyssnat på hennes musik sedan barndomen!

2011-09-25 @ 20:20:41
Postat av: agnes

JAG ÄR JÄTTEGÄRNA MED! :)

Detta är min dröm, och jag älskar henne! Och dessutom älskar jag doften av den goda flaskan..

KRAMAR ♥



har gjort allt som man ska!

2011-09-25 @ 20:37:37
URL: http://ssisters.devote.se
Postat av: erika

Jag vill vinna för att jag älskar britney spears, hon är galet bra! Hon har gett mig många roliga minnen från när jag var liten och trodde jag var lika bra som hon var på att dansa. Kan inte sluta skratta åt de, att jag hade på mig mammas kläder och försökte verkligen.. tror inte jag lyckades tyvärr x( .

2011-09-25 @ 20:41:34
URL: http://erikasmiles.blogg.se/
Postat av: Alicia Siverman

Jag är gärna med Jag skulle vilja vinna för att min mamma fyller år första oktober (dock) men jag skulle så himla gärna vilja ge henne en bra present. Och Britney har varit mammas idol sen hon var ung, hon var på en konsert med henne förra året men då hade hon fått andningsproblem så hon missade halva konserten så jag skulle verkligen vilja ge en sån upplevelse till henne! Hon är verkligen värd det.

Dessutom har jag hört att parfymen ska lukta jättegott och när jag var i stan i förrgår märkte jag att det verkligen stämmde. Skulle bli så himla glad om jag vann! Främst för min mammas skull. Ha det så bra, Kraaam på dig gullunge

2011-09-25 @ 20:43:16
URL: http://aliciasiverman.blogg.se/
Postat av: Alicia Siverman

Jag är gärna med Jag skulle vilja vinna för att min mamma fyller år första oktober (dock) men jag skulle så himla gärna vilja ge henne en bra present. Och Britney har varit mammas idol sen hon var ung, hon var på en konsert med henne förra året men då hade hon fått andningsproblem så hon missade halva konserten så jag skulle verkligen vilja ge en sån upplevelse till henne! Hon är verkligen värd det.

Dessutom har jag hört att parfymen ska lukta jättegott och när jag var i stan i förrgår märkte jag att det verkligen stämmde. Skulle bli så himla glad om jag vann! Främst för min mammas skull. Ha det så bra, Kraaam på dig gullunge

2011-09-25 @ 20:43:19
URL: http://aliciasiverman.blogg.se/
Postat av: Annica Lindqvist

http://annicalindqvist.blogg.se/2011/september/britney-feber.html#comment



Jag tycker att jag ska få vinna biljetterna eftersom jag sedan barnsben älskat, sjungit och dansat till Britneys alla låtar. Älsklingslåten för mig är overprotectet, en riktig gammal goding alltså.

Sedan har jag alltid följt och fascinerats av hennes liv och undrat hur det är att växa upp framför världens alla ögon. Även läst hennes mammas bok - Trough the storm vilket gav ännu en inblick och en ökad förståelse för hur livet i ständig bevakelse ser ut.



Hade egentligen lovat mig själv att jag skulle köpa biljetten till hennes konsert men som student har jag verkligen inte ekonomin att köpa en konsertbiljett. Går redan jämt runt vilket är otroligt trist eftersom jag aldrig riktigt kan unna mig något större. Därför håller jag tummarna i denna tävling!

2011-09-25 @ 20:55:03
URL: http://annicalindqvist.blogg.se/
Postat av: Andrea

Åh, jag skulle verkligen vilja vinna detta, det hadet varit så jäkla grymt att få gå och se Britney! Hon har varit en stor del av min musikaliska uppväxt och faktiskt den enda artisten som följt med mig ända tills idag. Jag beundrar verkligen hur hon tar sig tillbaks till toppen efter alla motgångar hon haft. Att få se Britney live och känna den passion för musiken som jag kände när jag lyssnade på henne som barn skulle vara underbart!

2011-09-25 @ 21:09:03
URL: http://andreahansson.se
Postat av: Denise

Jag skulle vilja vinna för min lillebrors skull, som är 18 år nu och har älskat henne i mer än 10 år. Han har haft ett jäkligt tufft liv och att få göra en sådan här sak för honom hade varit helt otroligt.

Jag vill göra honom lyckligt, helt enkelt. Det finns inget viktigare.

2011-09-25 @ 21:16:51
Postat av: Johanna

NÄr jag såg denna tävlingen gjorde det verkligen min dag, fick hopp över att kanske kunna gå på Britney Spears konsert, skulle vara som en dröm. Och att få hennes parfym också, är en riktig parfymälskare så skulle bli så grymt glad så ni anar inte!

För det första ÄLSKAR jag alla hennes låtar, alla låtar blir verkligen stora och sätter sig på hjärnan direkt. Sedan beundrar jag verkligen vem hon är och allt hon gör!

Så håller tummarna :D

2011-09-25 @ 21:18:26
Postat av: Hilda Andersson

om jag fick välja en tävlingen jag verkligen skulle vilja vinna skulle det nog vara den här! Britney är och har alltid varit en av mina största idoler. Har alla hennes skivor och redan 2 av hennes parfymer. ( bästa parfymerna ever!) Skulle betyda sjukt mycket för mig om jag vann.

2011-09-25 @ 21:34:13
URL: http://livetenligthilda.blogg.se/
Postat av: signe

heeej jag älskar britney så det skulle betyda mkt för mig om jag vann!!!

2011-09-25 @ 21:59:09
URL: http://ssignesjostrom.blogg.se/
Postat av: Kellie

Anledning till att jag vill vinna är för att britney har varit min lilla favorit stjärna så länge jag kan minnas. Det ända min spotify lista är fullproppat med är hennes låter. Skulle vara mer än en dröm att få se henne stå där och sjunga live. Åhh bara tanken.

min syster är lika dan so mig. Tänk att få överska henne med en sån här verdefull present.

Jag hoppas sååå på sallt!

2011-09-25 @ 21:59:16
URL: http://klockreeent.blogg.se/
Postat av: Emmie

Jag älskar hennes låtar och det skulle vara sjukt kul att få åka till Stockholm eftersom jag bor så långt borta och bara har varit där en gång! :D

2011-09-25 @ 22:02:49
Postat av: Anya

Jag skulle vilja vinna så att jag kan ta med min sambo som hämnd för alla hårdrockskonserter han tagit med mig på :)

2011-09-25 @ 22:15:55
Postat av: Madeleine

Jag skulle vilja vinna eftersom jag försöker imponera på en kille och den lukten skulle göra att han skulle falla pladask och jag avgudar dessutom henne har lyssnat på henne så länge jag kan minnas hon är en av mina förebilder!

2011-09-25 @ 22:16:50
Postat av: Doris Ramirez

Alltså jag avgudar henne!! när jag var liten så lekte jag o mina syskon att jag var henne och att vi var med i she´s so lucky videon!! jag har ÄLSKAT henne sen jag var liten!! Hon är BÄST!!!! Hon är min största förebild!! :)

2011-09-25 @ 22:22:52
Postat av: Matilda

Jag vill vinna för att Britney Spears är så sjukt bra och det skulle vara en sån upplevelse att få se henne live, att bara ha hennes parfym skulle vara awesome liksom, haha:) Vet inte riktigt vad jag ska skriva mer för att vinna... men jag minns när jag var liten och envisades med att jag inte gillade henne trots att jag inte hade hört knappt någon av hennes låtar, haha, men nu gillar jag henne för nu har jag hört nästan allihop!:)

2011-09-25 @ 22:51:14
URL: http://missmerry.blogg.se/
Postat av: Spacegirl

Jag vill vinna för jag tycker att parfymen luktar så himla gott och jag vill ha den :-)

Har länkat i min blogg

http://spacegirl.blogg.se/tavlingsblogg/2011/september/vinn-konsertbiljetterparfym-2.html



När avslutas tävlingen?

2011-09-25 @ 22:55:17
URL: http://spacegirl.blogg.se/tavlingsblogg
Postat av: Ulrika

Min bästa vän fyller år den 18e oktober.. Hon har avgudat Britney sedan vi var små skitungar och vad skulle inte vara en bättre present? Är man fattiga studenter så har man inte alltid råd med allt man vill hur mycket man än älskar sina vänner och vill göra något fint för dem, detta är ett otroligt bra tillfälle!



Kram

2011-09-25 @ 22:59:19
Postat av: Lisa

Lukta gott är a och o. Brittans parfym är fräsh och go. Nu denna parfym jag vill hem kamma för att slippa lukta samma.

Älskar din blogg så enormt. Du ger mig så mycket inspiration. Tack!

2011-09-25 @ 23:06:40
URL: http://iamadancer.blogg.se/
Postat av: sandra

Jag skulle bli så OTROLIGT glad om jag vann!! Min vän har ställt upp för mig under det senaste året då världen varit upp & ner, så att kunna bjuda med henne på en Britney Spears konsert skulle vara GULD värt! Och om jag vann parfymen skulle jag riktigt riktigt glad :) / Kramar från Sandra

2011-09-25 @ 23:22:58
URL: http://jagklararmigalltid.blogg.se/
Postat av: Madde

Jag skulle vilja ha lite kvalitetstid med min bästa vän! Det händer så sällan nu när man har barn o familj!

2011-09-25 @ 23:48:52
URL: http://tjockisbullen.blogg.se/
Postat av: Fanny

Britney har varit min största idol sen barnsben, hon har täckt mina väggar sen jag varit 8, hon har spelat sönder min stero, hon täcker min parfym hylla och det skulle aldrig skada med en till! Att få se Britney skulle vara amazing, hon är underbar! A dream comming true skulle det vara ♥ Jag vill VERKLIGEN vinna men jag har ingen blogg :( men jag vill VEEEEERKLIGEN vinna! kram ♥

2011-09-26 @ 00:01:43
Postat av: ajka

Hej! Jag skulle vilja vinna och ta med mig min mamma dit. Hon brukar lyssna på hennes låtar ibland och dansa skojigt till dom när jag sätter på musiken. Hon har inte gjort något kul på länge, pappa jobbar nästan alltid och jag ser att hon verkligen vill göra något kul så det här vore en plötslig överraskning för henne. Då skulle jag tvinga henne dit så att hon släpper loss riktigt ordentligt. Mammor behöver ju också släppa loss! Jag kan tyvärr inte tipsa om det här på min blogg eftersom den är privat men har gjort det på FB! :) Mvh Ajka :)

2011-09-26 @ 02:21:52
Postat av: Viktoria Åkesson

Hej!

Jag skulle vilja vinna biljetterna då Britney var lite av en idol för mig när jag var liten.

Jag sprang runt här hemma och sjöng Baby one more time för full hals tills brossan fick utslag! ;)

Om jag skulle vinna biljetterna så skulle jag ge bort biljett nummer 2 till min kompis som totalälskar Britney men som inte har råd att köpa biljetter till konserten.

Tack på förhand :)

2011-09-26 @ 08:37:55
Postat av: Elina

Jag vill vinna den parfymen eftersom den luktar så ortoligt underbart gott och jag är fattig. Så jag kan inte köpa den, bara vinna den :)

2011-09-26 @ 09:07:18
URL: http://marklar.blogg.se/
Postat av: stinanyman

Jag har igentligen ingen bra anledning som jag tror massa andra har! men jag skulle vilja vinna biljetterna för att ta med min mamma på något kul! min mamma ställer upp för mig i vått och tortt och gör verkligen allt för mig! då skulle jag vilja ge henne en biljett eller något sånt som tack, tack för allt lixom. tack för att hon finns de skulle verkligen vara guldvärt att vinna som en liten överaskning! :D



2011-09-26 @ 09:44:15
URL: http://stinanyman.blogg.se/
Postat av: moa

jag ska vinna för du vet hur mycket jag älskar britney lisa, har alltså gillat henne sedan liten!!!! och inte bara därför, eftersom min bebis i magen kommer ut i december är det typ sista tillfället på länge som jag kan göra något sånt här :)

2011-09-26 @ 10:07:53
URL: http://moagoransson.blogg.se/
Postat av: Evelyn

Jag är otroligt stolt och glad över att Britney är tillbaka i musikscenen och är större och starkare än någonsin. Britney har varit en stor del av min uppväxt och att få se Pop-drottningen live har alltid varit en stor dröm för mig. Snälla hjälp mig att förverkliga denna dröm :)

/Evelyn

2011-09-26 @ 10:30:18
URL: http://eveinoz.blogg.se/
Postat av: Emma

Jag vill vinna för att kunna dra med mig min bästa vän på en oförglömlig kväll, Brittan har varit både min och hennes barndomsidol :)

2011-09-26 @ 12:15:24
URL: http://princessemma.blogg.se/
Postat av: PetraC

Sen första gången jag hörde Britney Spears one more time har jag älskat henne, jag har följt Britney under hela hennes resa och alltid älskat henne, både filmerna hon gjort, dokumentärerna och musiken, jag har alltid trott på henne. Min dröm hade varit att få se henne på scen och kunnat få vara stolt över att berätta att jag sett min absoluta favoritartist på scen, och även ha ett av mina favoritäventyr i hela mitt liv!

2011-09-26 @ 14:17:01
URL: http://petracjohansson.blogg.se/
Postat av: Malin

Att vinna denna tävlingen skulle betyda så sjuukt mycket för mig! jag har älskat britney sedan jag visste vad musik var för något. Jag har växt upp med hennes musik alltid dunkandes på repeat i mitt rum tills mina föräldrar kommit in och sagt till mig att dra ner volymen. Jag äger de filmer hon har gjort, sett vart enda avsnitt i de serier hon vart med, läst boken hon gav ut med sin mor och gråtit med henne i de dokumentärer hon gjort. Jag skulle vilja säga att Britney är min största idol, och kommer alltid att vara, så det skulle vara min högsta önskan att få se henne uppträda live!

2011-09-26 @ 14:27:56
Postat av: Denice Eriksson

Jag tycker Britney är en otroligt stark människa och någon jag ser upp till då hon har tagit sig tillbaka in i musikbranschen, hon bjuder på sig själv och har en annorlunda men väldigt bra röst, bra musik och jätte bra låtar! Det skulle vara otroligt roligt och en riktig upplevelse att få se en konsert med Britney Spears vilket jag verkligen vill! :) Och jag är så himla nyfiken på hennes nya doft då jag älskar parfymer! ;) Ett Britney minne är när vi flera tjejer tränade inför en dansuppvisning då vi var uppdelade i små grupper och dansade till olika kända låtar och några tjejer körde till en av britneys kända låtar baby one more time vilket var jätte roligt att se och dom bjöd verkligen på sig sälva vi hade jätte roligt! Plus att alla grupper hade gjort danserna själva då det blev ännu roligare och skrattigare! :)



Kramar

Denice Eriksson

2011-09-26 @ 15:21:29
URL: http://deenicee.blogg.se/
Postat av: sanna

jag har aldrig varit på någon konsert i hela mitt liv. skulle vara en upplevelse och få göra det! hur kul skulle inte det vara?

jag tycker britney är en stark människa och det är någon jag ser upp till, hon har allt som man vill ha!

hon har jätte bra röst och bra låtar!

min kompis har parfymen och den luktar jätte gott, jag vill gärna ha en sån!

jag vill gärna vinna, skulle betyda mycket♥

2011-09-26 @ 15:59:00
URL: http://ifyouse.blogg.se/
Postat av: Alice

Jag är med!

Jag skulle vilja vinna eftersom jag aldrig, aldrig har varit på en konsert. Britney Spears är en av mina favoritartister och att få gå på hennes konsert skulle betyda så mycket så att det inte finns några ord! jag hoppas du förstår hur jag känner!

2011-09-26 @ 17:03:35
URL: http://medalice.blogg.se/
Postat av: sandra

Haha, vem lyssnade inte på britney spears när man var yngre liksom? lite nostalgi att svänga till de gamla låtarna, + att de nya är rättså grymma de också. Och jag har haft någon föredetting av hennes parfymer, så skulle gärna vilja vinna den nya :D



jag vill vinna för att jag helt enkelt förtjänar att vinna ,för jag är så himla awesome ;)

2011-09-26 @ 17:10:24
URL: http://sandraluukinen.blogg.se/
Postat av: jennie

Jag tycker jag borde vinna för att jag har en grymt awesome kompis som älskar Britney Spears och då hade jag tänkt mig att ge henne parfymen och ge henne en av billjetteran så att vi kan gå tillsammans. :D

2011-09-26 @ 19:06:55
URL: http://jenniekarlssons.blogg.se/
Postat av: Nadja

Jag borde vinna för att jag aldrig har sett en livekonsert någonsin, och jag har varit ett stort fan av Britney Spears sedan jag hörde en av hennes första låtar Baby One More Time på radion som liten.

Men jag borde nog egentligen vinna för att jag aldrig har vunnit någon tävling alls förut, och det skulle betyda mycket för mig om jag vann en liten (lite stor) tävling en gång i livet! Och detta skulle ju vara sjukt awesome, att få se Britney live. Och ja, det är nog därför jag borde vinna :)

Kram Nadja.

2011-09-26 @ 20:46:26
URL: http://nadjaz.blogg.se/
Postat av: Matilda-Nancy

Hej, tack för en grym blogg! :)

Har rekommenderat mina vänner om denna tävling eftersom vi alla vart stora fans i hela livet i stort sett^^

Skulle gjort vad som helst för dehär!

Aldrig vunnit nåt i hela mitt liv, så detta vore en dröm. Att vinna första priset från dig med en britney spears konsert o hennes sjukt goa parfym!

Håller tummarna :D

2011-09-26 @ 21:19:17
URL: http://matildanancy.blogg.se/
Postat av: Lina

Jag älskar och har alltid gjort både Britneys parfymer och musik så då skulle det ju vara perfekt för er att ta två flugor i en smäll och låta mig vinna :D Jag har tyvärr ingen blogg att skriva om tävlingen i :(

2011-09-26 @ 21:20:30
Postat av: Belma

jag vill så himla hjärna vinna för att jag avgudar henne och det gör min kompis också.Men vi hann inte köpa bilijetter innan det var slutsålt:(så jag hoppas att jag vinner<3

2011-09-26 @ 21:38:08
Postat av: Sofie ♥

Jag har alltid velat se henne live för hon är ju så grymt duktig och cool!!

Dessutom luktade jag på hennes parfym och bara mååååååååste ha deeen!! älskade den !! dock hade jag inte råd med den för den var lite dyr :(

Så därför skulle det betyda allt för mig om jag vann! :)



-har även bloggat om tävlingen :)

2011-09-26 @ 22:11:58
URL: http://soffanss.blogg.se/
Postat av: Nellie

Jag vill vinna eftersom jag älskar Britney, jag älskar hennes musik och ÄLSKAR hennes parfymer! Jag har bara två av dom och vill verkligen ha denna också. Och det skulle verkligen vara jätte roligt att gå på Britney konsert :) Det skulle betyda mycket.



Kram!

2011-09-26 @ 22:35:14
URL: http://nelliiesplace.blogg.se/
Postat av: Angelica

Just jag ska vinna eftersom jag har kollat så många klipp från Britney´s olika konserter och tänkt att någon gång är det min tur att se henne live. Kanske just denna gång är nu? Det hoppas jag! :)

Och skulle så gärna vilja vinna parfymen eftersom min gamla med henne börjar ta slut och man klarar sig inte utan en Britney Spears parfym ju :)



Kram Angelica

2011-09-26 @ 23:30:53
URL: http://angelicarudolfsson.blogg.se/
Postat av: Monalisa

Hej! Jag skulle vilja vinna biljetterna så att jag kan överraska min väninna, som verkligen verkligen hade velat se Brittan live! Vilken överraskning! =)

En parfym hade inte varit fy skam heller! ;)

Inlägg på min blogg är påväg!

2011-09-27 @ 00:18:01
URL: http://monaliiza.blogg.se/
Postat av: Dille

Skulle vilja vinna för att det skulle vara helt grymt att gå gå på Britneys konsert ! Det är en once in a life time grej, och parfymen blir en bonus ;D

2011-09-27 @ 15:29:04
Postat av: Atosa

skulle så gärna vilja vinna detta för att jag alltid har velat se henne live. det skulle vara en av de absolut minnesvärda stunderna att bara höra henne sjunga live. skulle kunna döda för att se brittan live alltså <3

2011-09-27 @ 20:27:21
Postat av: EMMIS G

Att vinna vore grymt, att få gå på Brittans konsert, att se henne live, vilken fest.. och att dessutom dofta gott vore riktigt fett! Känns som att man behöver det såhär i höstmörkret.



Fridens Liljor <3

Emma

2011-09-28 @ 11:05:58
Postat av: Lovisa; En fashionista i Portugal

Jag är jätte gärna med och tävlar och anledning till att jag så hemskt gärna vill vinna är både för att jag är i stort behov av en ny parfym men också för att sist när Britney släppte sin parfym "Radiance" så ville jag så grymt gärna ha den men då gick alla mina pengar åt till julklapps shopping till mina nära och kära men nu håller jag tummarna att jag ska få äran att dofta Britney i år i stället! :)



2011-09-29 @ 12:28:27
URL: http://lovvann.blogg.se/
Postat av: Johanna!

Men Hej!! Vad kul med tävling om Britneys nya doft och Konsertbiljetter i din fina blogg! Jag skulle bli jätteglad om jag vann! Jag har gillat Bitney en lååång tid nu och om jag vann skulle jag tagit me mig en kompis, njutigt av musiken och bara haft kul! :D Jag är en ganska glad tjej men om jag vann detta jag bli SÅHÄRHIMLAGLAD :D Jag lyssnar mycket på hennes låtar så om jag vann detta skulle det betyda mycket för mig <3 Min favoritlåt med henne är absolut I Wanna Go :)) Britney är en av mina stora Idoler. Fast hon iblad har gjort lite skandaler är hon ändå min största idol och hon gör jätte bra musik och det är det som spelar någon roll. Hon verkar trots allt vara en snäll och cool tjej! Det skulle vara riktigt coolt att vinna, men jag önskar dig en bra dag <33

Kramar!

2011-09-29 @ 17:19:05
URL: http://angelabc.blogg.se/
Postat av: Tina

Ja varför vill jag få chansen att vinna ? Att få uppleva ännu en doft från Britney skulle vara underbart nu när jag känner mig tjock å nere pga av graviditet å en konsert skulle bara vara pricken över i :t då jag känner att en dag för mig själv är behövlig nu så här innan nedkomst ...

2011-09-30 @ 09:11:27
Postat av: Dijana

Hej!

Jag skulle vilja vinna en konstertbiljett därför att Britney var min allra första idol, och så kommer det i så fall vara min första konsert någonsin´. Hur häftigt vore inte det, att gå på sin första idols konsert på sin första konsert ever!

2011-09-30 @ 12:23:11
URL: http://dijanaz.spotlife.se
Postat av: SARAH

Jag skulle vilja vinna för att Britney har varit min Idol sen jag va liten , haha kom ihåg hur jag och mina kompisar varje dag dansade och gjorde '' musikvideos '' till hennes låtar haha . Eftersom jag bor i Smålandsstenar som ligger 6 timmar ifrån stockholm , 4 timmar från Malmö osv . Så skulle det kosta ganska mycket med både biljetter och tågresa hem och dit osv . Men jag skulle egentligen gå i Stockholm iallafall , hade sparat pengar till det och verkigen taggat till 100 men så fick min dator sönder . Så är tvungen att spara pengar till datorn istället eftersom det är mera akut . Så trodde verkligen inte jag skulle kunna gå på konserten men så hade du denna tävlingen , verkligen grymt att du har denna tävlingen du kommer verkligen göra någon rikitgt lyckig ! :D



Har btw länkat dig på facebook :)

2011-09-30 @ 15:26:02
Postat av: Maria

Hej, Britney's konsert biljetter är det ända jag och min kusin tänker på! Vi avgudar henne mer än någon annan , men problemet är att vi inte har råd:( så om vi får gå dit och just få uppleva o få se henne live , då vet jag inte vad jag gör av mig!

Min kusins födelsedag är 6 oktober och jag vill gärna överraska henne med blijetterna + parfymen!

Men eftersom jag inte har en blogg så antar jag att jag inte har en så stor chans o vinna ..

2011-09-30 @ 16:49:27
Postat av: e

Jag skulle jättegärna vilja få se Britney live för att jag avgudar henne. Just för att Britney är nog en av de starkaste människorna på denna jord, som gått igenom så mycket men ändå är där hon är nu. Jag beundrar henne starkt!! Det skulle vara en dröm som går i uppfyllelse att få se henne live, ååh. Made my day skulle hennes konsert göra. Eller vadå my day? my month annars (eller year, life?)

Att få se någon man beundrat sedan man var liten men inte fått chansen att få se live, är en känsla som inte skulle gå att beskriva (även fast jag försökt så gott jag kan)

2011-09-30 @ 17:36:55
Postat av: julie larsson

För att jag typ aldrig vinner något är typ världens största otursmänniska..haha nej men jag vill verkligen ha hennes parfym, den verkar lukta skitgott(som alla andra av hennes parfymer gör) och den har en så söt flaska! Sen är det ju en bonus om amn vinner biljetterna men parfymen skulle göra mig såå glad, (den skulle nog göra vem som helst glad, det är därför jag vill vinna den så jag kan få ha på mig den och göra alla glada :D )

2011-09-30 @ 19:06:34
URL: http://julielaarsson.blogg.se/
Postat av: MalinWallin

Det här är nog den bästa tävlingen jag vet, varför jag vill vinna är därför Britney Spears har alltid varit en av mina största idoler enda sedan jag var liten. Jag har lyssnat på alla hennes låtar hur länge som helst och jag bara älskar henne, dock har jag aldrig sett henne på någon konsert eller liknande vilket jag så hemskt gärna skulle vilja. Jag skulle heltenkelt blivit över lyckig ifall jag vann detta och det skulle bli ett minne som jag aldrig skulle glömma, nu håller jag verkligen tummarna! :D



Mvh: Malin Wallin.

2011-09-30 @ 20:50:44
Postat av: Lotta

Kort och gott vill jag vinna dessa 2 biljetter för att ge till min dotter i för tidig 18 års present. Hon har älskat henne och sjungit hennes låtar sedan barnsben, och efter en riktigt tuff sommar är hon värd en galen kväll med en vän!

2011-09-30 @ 21:25:15
Postat av: Ingrid

Tänk att få se den legendariska Brittan, det vore fabolous! :D KRam ,Ingrid

2011-09-30 @ 21:48:15
URL: http://p0llys.blogg.se/
Postat av: beata

Jag skulle grymt gärna vilja vinna för att..

1: Har aldrig i hela mitt liv varit på en konsert.

2: Har inte satt min fot nära globen, knappt Stockholm.

3: skulle vara en underbar present att ge till min storasyster som från barnsben ÄLSKAT Brittan!

Så SNÄLLA skulle vara så grymt tacksam!

2011-10-01 @ 01:52:05
URL: http://troublebubbles.blogg.se/
Postat av: Julia Nilsson

Hejsan, jag fyller år vääldigt snart, (12 oktober) så detta skulle vara en helt perfekt födelsedagspresent till mig själv, + att jag älskar britney spears och har lyssnat på henne ända sedan jag var riktigt liten!

NU HÅLLER JAG TUMMARNA!

2011-10-01 @ 07:46:40
Postat av: valmira muca

Heeej, för det första jag älskar din blogg du e bäst!<333

jag vill gärna vara med i tävlingen för att:

1. Har aldrig varit på en konsert

2. Jag älskar Stockholm men aldrig varit där

3. Jag älskar Britney Spears

4. Jag gillar alla hennes låtar men min favorit låt av henne är I Wanna Go

5. Hon e min idol

Skulle vara så grymt tacksam om jag van!

O jag har aldrig haft någon wow parfym så jag vill gärna vinna

2011-10-01 @ 12:20:50
Postat av: Annika - drömmen om 11 barn

Jag skulle uppskatta både parfym och konsert.



Parfym för att man som höggravid inte alls känner sig varken fräsch eller attraktiv - så detta vore verkligen en toppenvinst. Det vore dessutom på tiden att jag unnar mig själv nånting, för sånt blir det sällan då man har fyra (snart fem) barn...



Konsertbiljetter vore väldigt kul då jag och min karl skulle få en ensamhelg tillsammans med ljuvliga stockholm i så fall. Vi gifte oss i juni i år och har inte gjort nånting själva sen dess - så det vore också riktigt nice!



Länkar: http://nilssonpettersson.blogg.se/tavlar/2011/october/lioa.html



Kram Annika

[email protected]

2011-10-01 @ 14:38:08
URL: http://nilssonpettersson.blogg.se/
Postat av: Liza

Jag skulle vilja bjuda med min mamma! Hon är världens bästa och är så otroligt musikintresserad. Jag minns när jag var liten att vi alltid hade ALLA låtar, som spelades på radio, på tillhörande cd-skivor! Just Britney Spears är någon som jag vuxit upp till just för att mamma spelat hennes skivor så mycket. Skulle betyda såååå mycket att få ge henne det här!

2011-10-01 @ 17:06:38
Postat av: THE ULTIMATE JOKER

Jag trodde jag skulle vara utomlands och volontärjobba när konserten äger rum, men nu kommer resan att bära av senare. Så, jag är kvar i Stockholm UTAN biljetter!!!!! SORG! (U)

2011-10-01 @ 17:20:26
URL: http://jokerbitch.blogg.se/
Postat av: Moa

Jag skulle vilja vinna för att Britney inpirerar mig väldigt mycket och hennes låtar går rakt in i hjärtat! Hon är en stor förebild och det vore helt fantastiskt att få se henne live!

Det skulle betyda ALLT om jag vann!

2011-10-01 @ 17:24:27
URL: http://momoos.blogg.se/
Postat av: angelika

jag har en kompis som är helt gaaaalen i Britney Spears! och då menar jag verkligen galen... Hon fyller även år snart (faktsitk samma dag som konserten är som jag såg nu) så jag skulle vilja vinna dessa biljetter för att kunna ta med henne till Globen så att hon får se sin allra största idol, och får den bästa födelsedagen någonsin! det skulle vart helt otroligt med andra ord!

2011-10-01 @ 17:44:08
Postat av: Karolina

Jag vill vinna för att det vore riktigt kul att gå på Britneys konsert. Hon gör alltid så bra shower och hennes senaste skiva är sjukt bra och det vore coolt att höra låtarna live! :D

2011-10-01 @ 17:58:11
URL: http://ockalina.blogg.se/
Postat av: Julia

min bästakompis hanna fyller snart år och har ingen aning om vad jag ska köpa till henne, hon är ett ganska stort fan av britney spears och det skulle nog vara ett minne för livet å ge henne något sånt. skulle även vara en super kul upplevelse att se brittney live.

2011-10-01 @ 18:13:46
URL: http://voie.blogg.se/
Postat av: Sanna

Har alltid haft Britney Spears med på ett eller annat hörn i mitt liv, men sedan jag blev förälder vid 16 års ålder har jag börjat inse att jag nog aldrig kommer komma i väg för att se henne sjunga live eftersom jag får ångest av att bara köpa ett par vinterskor eller ett par byxor till mig själv, när jag vet att de pengarna hade räckt till så mycket mer till min dotter. Trots att hon redan har de hon behöver och mer därtill.. men hade jag vunnit detta hade jag verkligen kommit i väg och fått uppleva min barndomsdröm.



Kram Sanna

2011-10-01 @ 18:38:17
URL: http://mammasvardag.blogg.se/
Postat av: Pranvera

Jag är jättegärna med och tävlar! =)

Jag har älskat Britney otroligt länge nu.

Hon är min idol, jag älskar henne.

Hon har hjälp mig med så mycket i livet.

Önskar verkligen att jag hade råd. :(

2011-10-01 @ 18:50:58
Postat av: I N G R I D

Hej! Vore så jääkla kul att vinna, Britney är ju en superstar! Haha, lyssnade på henne myycket när jag var yngre, och nu när hon är tillbaka med ny musik är det ju bara kanon! Vore så himla kul att få se henne live.

Kram!

2011-10-01 @ 18:57:00
URL: http://ingridkullberg.blogg.se/
Postat av: miranda

för att jag vill, även om jag varit på en massa konserter innan. konserter är kort sagt de bästa som finns

2011-10-01 @ 19:00:53
Postat av: tilda

Jag vill vinna för att jag är ett stort britney spears fan och skulle så hemskt gärna vilja gå på hennes konsert! Om jag vann skulle jag ta med mig min bästa vän och hon är verkligen helt galen i henne, det skulle betyda så himla mycket om jag vann, hon fyller år snart så det skulle bli en perfekt present!



ÄLSKAR DIN BLOGG OCH HÅLLER TUMMARNA NU! :)

2011-10-01 @ 19:16:48
URL: http://holesom.blogg.se/
Postat av: Sarah

Jag är med och tävlar! För att jag vill så sjukt gärna överhuvudtaget gå på en konsert. Har alltid älskat hennes låtar och lyssnar fortfarande på dem. Brukar inte vara med i tävlingar heller, så att vinna nu vore en dröm! Har även hört att den parfymen ska lukta väldigt gott, skulle vilja testa!

2011-10-01 @ 19:18:29
Postat av: Felizia Höök

Jag skulle verkligen verkligen verkligen vilja vinna denna tävling, jag vill verkligen. Jag älskar Britney och det har jag gjort sen jag var liten , sle vara skitcoolt att gå på hennes konsert men också att ha hennes parfym :O har aldrig råd med dyra och coola parfymer. Men gud jag vill verkligen vinna, jag kan inte förklara hur gärna jag vill vinna, det är sjukt. Det finns inte ord för hur gärna jag vill vinna, HÅLLER TUMMARNA HÅRT SOM 17 !! kram

2011-10-01 @ 20:30:26
URL: http://feliziahooks.blogg.se/
Postat av: Olivia

Jag skulle verkligen vilja vinna för jag ÄLSKAR Britney! Hon har varit min idol sedan jag var liten. Det skulle vara sjukt kul att få gå på hennes konsert.

Jag vill gärna ge min syster en biljet till konserten för hon älskar Britney Spears och det skulle vara sjukt kul att få ge henne en biljet i födelsedag present! <3

Länkning:http://justaboutmeolivia.blogg.se/2011/october/ar-med-och-tavlar-om-biljetter-till-konserte.html#comment

2011-10-01 @ 20:51:29
URL: http://justaboutmeolivia.blogg.se/
Postat av: Felicia

Jag blev överlycklig när jag såg den här tävlingen! Britney är fantastiskt grym och det vore galet att få se henne live. Men anledningen till att jag verkligen vill vinna dessa biljetter är för att jag har världens bästa syster, som råkar älska Britney Spears. Min syster har funnits vid min sida och gjort allt för mig hela mitt liv, nu vill jag göra något för henne. Jag vet att det skulle betyda sjukt mycket för henne att få gå på den här konserten och jag skulle verkligen vilja unna henne det. Min syster förtjänar allt och lite till - hon förtjänar att få sin dröm förverkligad..



I cross my fingers! :D

2011-10-01 @ 21:28:28
Postat av: Cassandra

För att jag vill Dance til the world ends! ;p<3

2011-10-01 @ 22:01:29
Postat av: Alice

Jag vill vinna eftersom jag har älskat Britney sedan jag var liten men aldrig sett henne live. Har tyvärr inte råd med biljetter heller så det skulle betyda väldigt mycket att vinna. Det skulle vara en dröm som gick i uppfyllelse!

2011-10-01 @ 23:53:10
URL: http://alicemokvist.blogg.se/
Postat av: Moa

Jag skulle verklien vilja vinna, för min bästa kompis fyllde år för inte så längesen, och hon råkar älska Britney, och jag vill att hon ska ha den bästa födelsedagen någonsin! Hon är världens bästa tjej, och hon skulle bli så glad om hon fick se sin idol live...

Tack i förhand!

2011-10-01 @ 23:56:06
Postat av: Isabelle ~ ena halvan av en modeblogg

Motivering: Brittan har varit min idol sedan jag var 7 år men jag har aldrig kunnat se henne live!

2011-10-02 @ 00:26:56
URL: http://http://piiffochpuuff.devote.se
Postat av: Sandy



jag tycker jag borde vinna för jag har älskat och följt britney i över tio år nu, jag har verkligen växt upp med henne och är fortfarande lika besatt som jag var i början (inte på ett creepy sätt dock haha). det går inte en dag då jag inte läser om henne, lyssnar på hennes låtar eller pratar om henne, varesej det är online eller irl (är nämligen med i internets största britneyforum). jag älskar den tjejen, hon är perfekt, förstår mej inte på människor som hatar henne utan att ge henne en chans.

2011-10-02 @ 01:58:46
URL: http://sandydel.blogg.se/
Postat av: Becka

Britney Spears är en av mina favoritartister och jag skulle kunna göra vad som helst för att gå på konsert med henne.

Jag sparade ihop pengar till hennes konsert förra gången hon var i Stockholm, och när vi hade gjort det så gick vi in på nätet och skulle beställa... och då visade det sig att det var 13-årsgräns. Jag var under 13 och fick inte gå.



En dröm skulle bli sann om jag vann! (Fick till ett litet tjusigt rim där, haha ;))

2011-10-02 @ 02:04:13
URL: http://baralillabex.se
Postat av: Emmalisa

jag vill se Britney!!!

Varför? -It's Britney bitch!



Har delat på min Fb http://www.facebook.com/profile.php?id=1420477639

2011-10-02 @ 02:06:21
Postat av: Isabell Oskarsson

Jag är med!!!! :D

2011-10-02 @ 09:16:41
URL: http://gumpistrumpan.blogg.se/
Postat av: Izabela

Jag tävlar inte enbart för min skulle , men främst för min bästa vän. Hon är THE Britney fan . Hon har älskat henne sedan "oops I did it again-tiden " och självklart varit på alla konserterna i Köpenhamn . Men denna gången drabbades hon av livets små nycker och blev arbetslös efter att hon gått ut skolan. Hon sa att hon skulle sälja allt hon äger o har för att gå på koncerten men självklart så hann verkligheten ikapp henne o hon fick tänka realistiskt . När hon väl fick jobb (en månad sedan) hade biljetterna tagit slut. Jag skulle vara världens lyckligaste om jag hade kunnat göra henne till världens lyckligaste o ta med henne på koncerten. Hört ordspråket " riktiga vänner är dom som ser det ingen annan tittar tillräckligt noga för att hitta i oss " ? Det ordspråket blev skrivet med henne I tankarna

2011-10-02 @ 09:23:19
URL: http://pureroulette.blogg.se/
Postat av: Lina

Jag skulle vilja vinna, inte för min skull, utan för att en av mina bättre kompisar skulle kunna vara Britneys största idol. Hon har posters överallt i hela rummet på Britney, både från gamla och nya tider. Och som bonus så fyllde hon även 18 för två veckor sen och jag kan inte tänka mig en bättre present som hon verkligen förtjänar eftersom hon kan vara en av de snällaste och givmildaste kompisen jag har.



Hoppas att du orkar läsa allt det här och låter mig vinna. För att se glädjen i hennes ögon när hon har en biljett i handen(för att inte glömma när hon är på konserten!) skulle vara oslagbarn efter allt hon gjort för mig!



2011-10-02 @ 10:52:00
Postat av: Julijana

Hej!

Jag föddes med ett hjärtfel, och fick när jag var fem år gammal ett nytt hjärta. Under två till fem års åldern hade jag inga vänner, ingen att prata med. Musik var min största passion, och det var det enda som kunde få mig att må bra den stunden. Jag lyssnade på Britney Spears album "In The Spotlight" VARJE DAG. Från att jag vakna till jag somna, i sjukhuset. Mina sjuksköterskor kunde alla låtar utantill för att jag hade på dom varje dag. Min narkos sjuksköterska gav mig sedan en jätte stor poster på Brittan, som jag hände i mitt sjukhusrum och var sååå lycklig. Även idag älskar jag henne lika mycket, kan alla hennes danssteg i alla hennes musikvideor och kan all fakta om henne. Jag hade gjort ALLT för att få biljetterna. Jag hade varit så himla lycklig. Britney Spears är mitt allt, det känns som jag känner henne. Hon har alltid hjälpt mig med mina problem, bara genom att lyssna på hennes underbara röst. Så jag hoppas verkligen att jag en dag i mitt liv får vara lycklig, eftersom jag har så mycket problem och nästan aldrig har det bra. Jag tycker alla förtjänar att få vara lycklig åtminstone en dag.

2011-10-02 @ 10:56:08
URL: http://julijanaalmasis.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Jag är med och tävlar! :)



- Att vinna biljetter till drottningen utav pop, vore oslagbart. Går nog inte ens att beskriva med ord. Jag vill få den äran att göra just detta, så jag kan få ta med min lillasyster på konserten och visa hur mycket jag älskar henne. Hon har funnits för mig i vått och torrt. Och nu är det dags för mig att visa det storslaget!



- Båda har alltid varit helt galna i Britney's musik, så vad vore inte mer kung än att stå och shaka på hennes konsert? Om jag inte minns helt fel, så har vi spelat in x antal videor där vi stor och mimar till hennes låtar.

2011-10-02 @ 11:47:54
URL: http://madeleinefroberg.blogg.se/
Postat av: Josefin Staaf

Jag vill sjunga med i texterna, jag vill dansa, jag vill svettas! Jag vill slänga med håret, jag vill rulla med höfterna, jag vill gråta och skrika! Jag vill se stjärnan som format mig till personen jag är idag.



Jag vill kunna berätta till mina framtida barn och barnbarn att jag fick se BRITNEY SPEARS uppträda som ung, se deras förundran.



Britney är vår tids livs levande ikon. Hon måste upplevas, här och nu. XXX

2011-10-02 @ 12:34:11
URL: http://josefinstaaf.com
Postat av: Ida

åååh, jag vill vara med! Om jag vann skulle jag ge biljetterna till min syster, som snart fyller år och verkligen älskar britney! Det hade vart den bästa presenten,eftersom hon är en så unbderbar och snäll syster som bryr sig om alla och alltid hjälper till! Jag känner att jag vill ge tillbaka på något sätt. Så jag tycker att hon är värd biljetterna till 100 % Kram



Btw, har tipsat mina vänner!

2011-10-02 @ 12:49:42
Postat av: Lisen

Riktigt rolig tävling ! Min favorit låt är til the world ends :)



De är ju så sjuukt nice och vara på konserter! Den pulsen och lyckan man har går inte riktigt och beskriva !



Btw riktigt cool blogg ! I like :)

2011-10-02 @ 13:12:48
URL: http://lisenwahl.blogg.se/
Postat av: Anonym

hej , jag vill vinna för att jag vill ge de till min kompis för att jag var tvungen att ställa in på en konsert vill skulle på idag pga peronliga problem och hon finns alltid där så det är mitt sätt att säga tack & förlåt

2011-10-02 @ 14:28:03
Postat av: Charlotta

Därför jag har varit Britney fan sedan man va mini! kommer ihåg hur man satte upp håret i tofsar och hade magtröja och sedan uppträde på skolan som Britney. Nu tycker jag det är min tur att få sitta i publiken och kolla på riktiga Britney Spears!

Postat av: Isabell Lindberg

Att sitta i ett fullsatt globen och lyssna på denna fantastiska människa som leverarar med sina låtar man sjöng som liten tjej i magtröja och dom mest grymma partylåtar man dansar till om nätterna skulle vara en sådan stor upplevelse och mäktigt att verkligen få se henne.



Tack för en sån fantastisk tävling. Britney rock

2011-10-02 @ 15:54:24
Postat av: elin

jag vill gå på Britneys konsert för att det har alltid varit en dröm att se henne, tänk att se någon live som man alltid har lyssnat på, även när jag var liten diggade jag hennes låtar med mina kompisar, sjöng det på karaoke och nu dansar man till dom på utekvällar, hon har alltid varit med. Tänk då att man får se henne med sina egna ögon.. Vore en dröm! Och jag lever på studiebidrag så har inte råd att köpa egna biljetter.

2011-10-02 @ 16:06:16
URL: http://elinemeliae.blogg.se/
Postat av: leonie

Jag skulle så gärna vilja vinna för att jag vet hur mycket min bästa kompis Madeleine gillar henne så då skulle jag vilja ta med henne på den här konserten och då lovar jag att hennes dröm kommer att uppfyllas! Plus att jag gilar henne sååå grymt mycket också och låten är criminal så sjuuukt bra är den! Håller alla tummar!!

Kram!

2011-10-02 @ 17:12:18
URL: http://leonieandersson.blogg.se/
Postat av: petra

Jag tycker att det vore as coolt att se Brittney live för jag har aldrig någonsin varit på en konsert förut :D

2011-10-02 @ 18:07:22
Postat av: nelly

Britney Spears har funnits med i mitt liv sedan jag föddes!

Hon var alltid den jag såg upp till när jag var liten.

Kommer ihåg när jag stod hemma i spegeln och var inte mer än 5-6 år gammal och diggade med till oops i did it again. Önskade alltid att hon skulle komma till sverige och göra konserter, och att jag skulle få gå på en.

Hon har alltid levererat och tagit sig igenom en del svåra saker. Hon är en underbar artist som jag så hemskt gärna skulle vilja se.

2011-10-02 @ 18:24:31
URL: http://nellymalmgren.blogg.se/
Postat av: lina

hej! jag skulle jättejätte gärna vilja vinna dom biljetterna. jag har världens bästa kompis,hon är underbar! jag skulle vilja bjuda henne på detta för allt hon har gjort för mig. hon får mig att skratta&leva livet verkligen. jag har gått igenom mycket och varit ganska sjuk men hon gör verkligen allt för att jag ska fortsätta kämpa. HON ÄR BÄST! därför vill jag vinna dessa biljetter.

2011-10-02 @ 18:39:10
Postat av: Elin

Detta är engångilivet-upplevelse.

Jag älskade henne när jag var yngre och det bästa med henne att hennes låtar aldrig dör, enligt mig. Jag har sett många band live, jag är en musikfantast, men har inte råd med de här stora artisterna!

Jag gör ett projekt om livespelningar, och detta skulle verkligen göra susen ifall jag vinner biljetterna, för både nöjets och min skull!

2011-10-02 @ 18:46:04
URL: http://elinfolkesson.blogg.se/
Postat av: amanda

Jag vill vinna biljetter för att ta med min nuvarande date! Han älskar Britney och det vore sååå kul att överaska honom!

2011-10-02 @ 20:07:23
Postat av: Carrolajjahh

Jag skulle verkligen vilja vinna för att jag har drömt om att se Britney sen jag var 4 år, hon var min största idol som liten och hon är fortfarande en av dom bästa jag vet! Jag är 15 år idag så det var ju 11 år sen jag började lyssna på henne, hon är bara underbar och det skulle vara så häftigt att se henne, en dröm lixom! Första låten jag hörde med henne var nog lucky och därför ar det en stor favorit , känns som att verkligheten speglas i texten. Kram :')

2011-10-02 @ 20:53:58
URL: http://carrolajjnahh.blogg.se/
Postat av: AmandaHarde

Jag skulle gärna vilja vinna, såklart. Haha, det är ju en självklarhet när man är ett fan av Britney! Oavsett så kör jag en motivering så att du kan förstå hur oerhört mycket det skulle betyda för mig om jag vann;



Britney har fått mig att kämpa. Hennes musik har gjort mig stark, inspirerad och till en bättre människa. Hon har fått mig att hålla huvudet högt i vått och torrt, och hon har inspirerat mig att ALLTID kämpa oavsett läge, situation och handling - Hon har gjort mig till en väldigt stark människa. Jag lyssnar på Brit varje dag, som den besatta lilla flicka jag är, hehe. Varför? Jo, just eftersom jag blir såhääääär glad och såhäääär peppad när jag lyssnar på hennes musik! Jag ska INTE dra in mitt privatliv i detta, men om vi förklarar det enkelt och diskret så har jag gått igenom oerhört mycket på mina tonårsår här på jorden, en hel del. Och att jag har klarat mig igenom det, är mycket på grund av Britney; hennes musik har gjort mig glad och fått mig att vilja fortsätta kämpa. Hon har gjort mig en tjänst i livet! Så det vore helt FANTASTISKT att vinna parfymen och att få gå på konserten, såklart, det vore the time of my life. Så här är jag, desperat efter vinsten hahaha! Men jag håller såklart tummarna som alla andra här. Vem vinnaren än blir så blir jag glad för just den personens skull som får uppleva något sådant!



Kram /Amanda

2011-10-02 @ 21:07:58
URL: http://amandaharde.blogg.se/
Postat av: Agnes

Jag vill så gärna gå på henne konsert för hon har varit en av mina favoritartiser sen jag var liten, hon blir aldrig dålig. Det vore så himla kul att får se henne live!



2011-10-02 @ 21:08:33
URL: http://agnesericsson.blogg.se/
Postat av: Jenny

Åh jag vet inte vad jag säga, är så dålig på att motivera, men gör ett försök. Det vore en fantastisk dröm som går i uppfyllelse om man fick se på Britney! Har lyssnat och älskat hennes musik så länge jag kan minnas. Minns när man var liten och mimade till "Oops I did it again" härliga minnen det. Blir super glad av att bara tänka att man kan ha en chans att få se henne och lyssna på henne i verkligheten. Eftersom att man inte en vågar tänka tanken när man inte en bra ekonomi. Men det är helt galet underbart! Skulle verkligen vara magiskt om man fick träffa och höra henne tillsammans med sin härliga syster i globen!

2011-10-02 @ 21:23:11
URL: http://jennyvuongs.blogg.se/
Postat av: amanda weiss

Britney Spears har alltid varit mina favorit, jag vet inte varför men älskar henne! mina dröm har varit sedan jag första gånger jag hörde henne jag fick veta vem det var jag vet kanske 6-7 att får se henne, hennes låtar, hennes röst, hennes utseende. Alltid när det varit om henne i någon tidigt har jag köpt den eller tvingat mamma att köpa den direkt! jag älskar henne, hade jag fått träffa henne skulle jag vara den lyckligaste tjejen på jorden asså, för när man har det svårt och får en sån här chans vill man absolut inte missa den för fem öre! hon är en gud. tänk om jag får träffa henne? skulle vara i skuld till den som gjorde detta möljigt för mig livet ut säger jag bara!

2011-10-02 @ 21:37:48
Postat av: Tove Östman

Jag är själv en musiker och sångerska som inspireras nått otroligt av att uppleva andra artisters konserter. Och att få se en världsartist som Britney Spears live skulle både va en dröm och ge stor inspiration och mer kraft till framtida skapande! Dock har jag haft otur gällande mina favoritkonserter då Michael Jacksons "this is it" som jag lyckligt nog fann en biljett till, aldrig blev av. Och nu han jag inte få tag i någon biljett till Britney Spears Sverigekonsert.

Så jag får hoppas att denna konsertdröm kan gå i uppfyllelse!

2011-10-02 @ 22:32:43
Postat av: Josephine

Jag skulle vilja vinna för att jag kan aldrig sluta lyssna på Britney Spears och Bruno Mars. Dom betyder mycket för mig för jag älskar musik och när jag är ledsen så lyssnar jag på dom när jag är glad och när jag har tråkigt så lyssnar jag på dom men har aldrig varit på en riktig kändiskonsert med någon jag älskar så I'm dying for that!

2011-10-02 @ 23:07:44
Postat av: Hedda Stenberg - som hemskt gärna vill vinna!

Jag skulle så hemskt gärna vilja gå på hennes konsert eftersom att det vore hur jäkla hul som helst. Men också för att jag gillar Britney Spears jättemycket och blir alltid så glad och peppad av hennes musik. Sen skulle jag vilja gå för att jag aldrig varit på en konsert tidigare. Men också för att jag aldrig vinner någonting. Jag har aldrig vunnit en tävling på internet eller något. Och jag vinner aldrig i spel , på sport eller något sånt. Jag vill inte vara en loser!!!!!! Det skulle vara såå häftigt att kunna visa alla att JAG har vunnit biljetter till Britney's konsert. Skulle känna mig som en riktig vinnare. Dessutom är det ju liksom britney spears vi snackar om alltså , IT'S BRITNEY BITCH. Herregud det vore så himla klockrent. Är dessutom alltid så uttråkad nuförtiden och det här skulle ju sätta lugnt guldkant på livet. Därför vill JAG gå på Brittans konsert! 



Och om jag skulle vinna skulle skrika och dansa loss med hennes låtar i högtalarna , sen skrika ut till alla. JAG HAR VUNNIT BILJETTER TILL BRITNEY , BITCH!





länk till inlägg: http://keenes.blogg.se/2011/october/tavling-hos-coola-lioa.html#comment

2011-10-02 @ 23:20:45
Postat av: Mikaela

I WANNA GO to Globen to see Britney!!

2011-10-02 @ 23:22:42
Postat av: Linnea :)

Jag vill se henne i globen och ha hennes parfym för jag älskar musik och att gå på konserter, men har dock inte råd att gå på så många. Skulle va kul att vinna för jag har aldrig varit i globen och jag älskar hennes parfymer! Luktar såå gott!! Skulle även ta med min bästa vän och hoppas få en stund jag aldrig glömmer ♥





Länkar!

2011-10-02 @ 23:55:51
URL: http://mineown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0