contrast

Fotade lite i studion med FOTO B gruppen i måndags och såhär kan resultaten se ut ibland.


Asgarv! Hahaha, men vi gillar ju spontana bilder mnja-a. Dock inte snea tänder kanske...

Sen hade vi i uppgift att ordna ljuset så att man får en trekant av ljus på ena kinden och även att ordna ljussättningen och ta en bild så att den blir lite... modell-bild-i-någon-ELLOS-tidning-aktig.

Jag hade ganska svårt att hålla mig för skratt men vi fick till trekanten på kinden iallafall :D

Wheooo! Jag är sjuk och ska sova.
Imorgon natt ska jag vara bil-sällskap till stockholm och tillbaka.
YAAAY!
H-h-h-h-heidoo.

(Klurar fortfarande på tatueringen förresten, tack för era åsikter!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0