FOCUS

efter att en kommentar trillat in om förfrågning om videoblogg så har jag övervägt att kanske göra en.
fast jag har verkligen inte lust eller intresse av att berätta vad jag har på mig och sånt eller vad jag gjort just den dagen (så himla tråkigt!) så vad ska jag säga isåfall?! :o
nån idé?
har reggat mig på videofyme men man måste få en invite innan man kan bli medlem till fullo :) kanske gör en ändå och laddar upp på tuben eller nåt. imorgon kanske. vem vet! mihii.

måste bara visa lite bilder på jessicas kattungar när dom leker.
hahaha såg ut som små ninja katter! dom gjorde nästan volter

vissa bilder är lite brusiga men jag va tvungen att sätta högt ISO för det var så mörkt i rummet

den sista gillar jag mest.
SÅ HIMLA SÖT!
var ute och gick på promenad med dom en liten stund :)

OCH JISSES, måste visa myggbetten jag fick då!

HUR STORA?!?!?!?!?!!?
och ja jag vet att jag har prickiga armar.
tyck att det är äckligt om ni vill för jag orkar inte bry mig längre faktiskt.
alla har sina brister :)

tjing-a-ling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0