från storasyster;

"Ibland är det svårt att förstå att du nått vuxna år,
du var ju den lilla söta envisa tjejen bara igår.
Du har alltid haft en integritet och ditt eget sätt som många andra vill anamma,
och även fast du har blivit vuxen är du fortfarande den samma.
Du står för vem du är och jag vet att stå upp för sig själv är inte alltid så lätt,
men det är en av de saker jag blir så imponerad av för det är så jäkla rätt.
Du är en jättemysig, snäll och vacker tjej,
du har coola kläder, en häftig stil, det är din grej.
Det jag egentligen vill säga är att trots att du är stor och vuxen nu,
så är du alltid min lillasyster oavsett hur gammal du blir det förstår du ju.
Tack finaste big sis'
Whaa, nu börjar jag nästan böla igen...

Jag vill ge vidare ett råd som vår kloka mor en gång gav till mig:
"fortsätt vara dig själv, det finns redan så många andra".

Grattis på 18-årsdagen, jag älskar dig
Kramar storasyster"

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0