NEW IN 2/


och ett par guldiga också. i like'em! :D


bästa linnet från INSIGHT


whaaa! skönaste skorna från ADIDAS


ett till par strumpor o lägga i samlingen, haha. från CORE


t-shirt transfers!!!! :D jag har illustrerat lite nytt som jag tänkte trycka. whiho!

sen så fick dom här skorna följa med hem förra veckan också:

men så fick dom bli tillbaka lämnade idag igen eftersom att jag insåg att det inte riktigt är min stiiiil liksom
synd.
för dom va söta!
men... ne. jag trivdes inte.
och... ne. 750 spänn....? ne.

sen köpte jag lite småkraffs också nivet. inget intressant!
och ett par we/jl-hörlurar. snyggast är dom.
visar i nästa inlägg yeoo.

heido


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0