whitetrash

idag var jag och tilda ute o fota med utomhusblixten! jääävligt tung är den. skitstor. har asont i axeln nu och tilda fick typ kramp i armen haha. men det var värt för vi fick låna lärar-davids canon 5D-kamera. hade helst velat springa hem med den och fly landet. jag och 5D ute på äventyr... dreams... WELL, slutade tydligen med att jag inte gjorde det iallafall utan lämnade motvilligt tillbaka den till honom.
det var svårt o få till ljuset. förut har vi varit 3 personer, en som fotar, en som står framför kameran och en som håller blixten. menmen, det gick heeeelt ok!

först blev det för mörkt

sen för ljust

verkligen skitsvårt o hålla i den externa blixten så långt ifrån en själv som möjligt och samtidigt rikta den mot personen och hålla koll i kameran... haha

MEN MAN SKA INTE RÖKA! ajjjjjjsing. inte bra. fast tildur är snygg iaf. så det är ju tur, hoho

en bild med någorlunda bra ljus iallafall! yay, hah. minen är het yo.

yessa, illustrator hängde sig nyss när jag jobba på projektarbetet. hade typ gjort klart ett t-shirt tryck liksoooom. så jävla störande. man får ju inte direkt lust o göra om alltihoppa. blaah. skit och alltsånt där.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0