answers #1



Postat av: Natalie ! <3
Vilka länder har du varit i ? :)
Sv: Spanien, Grekland, Lettland, Estland, Finland, Cypern och Frankrike

Postat av: Julle
1. Vart köper du alla dina kläder? Säg några bra sidor på nätet! (:
2. Vilka är dina 5 absoluta favorit artister?
3. Vad drömmer du om att jobba med?
4. Bloggar din polare Elvira?
5. Vart hittar du alla snygga ringar?
And btw, skönt att hitta en cool brud med en cool blogg! Keep it up!
cHEERS
Kram!
Sv: 1. Alla kläder? Överallt typ! De vanliga kedjorna samt lite på Nelly, Asos osv.. Svårt att räkna upp alla butiker man någonsin köpt något i liksom. 2. Är allätare. Svårt att säga favoriter. 3. På något stort modeföretag kanske? Eller för någon stor tidning. 4. Ja! efever.blogg.se 5. Öööööverallt! Mest på JC tror jag. Dom har verkligen ryckt upp sig på smyckesfronten. TACK!

Postat av: Emma
Hur mycket handlar Smink/kläder i månaden :)?
Hur gammal var du första gången du drack/rökte ?
Riktigt bra blogg!
Sv: Väldigt olika. Förut var det runt 2000 i månaden kanske, nu är det mycket mindre eftersom att jag inte får bidrag längre. Första gången jag drack alkohol var i 9an, första gången jag rökte kommer jag inte ihåg faktiskt. Är ingen rökare iallafall och har aldrig varit. Tack!

Postat av: Anonym
1. din favorit affärer?
2. hur har du råd med allt? jobb? tips?
Läst din blogg sen du skaffade den. keep it up, du är grym!
Sv: 1. gillar bikbok och jc lite mer än de andra vanliga kedjorna. 2. har nyligen hoppat av universitetet så då fick jag ju bidrag. nu kommer det dock bli lite knapert... :)

Postat av: benjamin
har du haft nån pojkvän? har du en nu? om inte, vill du gifta dig med mig? (en dejt iallafall?)
Sv: hahaha, ja ett förhållande på ett halvår och ett som höll i typ.. 2 veckor? haha. nej, har ingen för tillfället så maila mig så ska vi se va vi kan fixa ;)

Postat av: Johan
Vad lyssnar du på för slags musik?
Vilket/vilka fotbollslag håller du på?
Sv: är allätare.. tråkigt va haha. Gillar att kolla på fotboll och så men håller inte på nåt speciellt lag faktiskt! Inom sverige så är det ju ÖSK såklart haha.

Postat av: Dixi Wonderland
Du hade ju rött hår innan du blev blond. Jag ska nu gå från svart till blond. Hur många blekningar fick du göra och blev håret jätte slitet på dig, tacksam för tips ;D
Sv: Jag blekte mitt hår varje dag 5 dagar i rad. Inte att rekommendera men jag stod inte ut med oranget hår som jag fick då. Mitt hår är hur slitet som helst men har spenderat 270:- på en liten jävla hårinpackning nu så får se om det repar sig! Lycka till förresten!

Postat av: Josefin
Din sexuella läggning?
Har du några djur?
Beskriv dig själv med 3 ord? :)
Sv: Hetero. Nej. Trevlig, noggrann, fotointresserad.

Postat av: boba
hur lång är du ^^
Sv: 1.66

Postat av: sara
heeeeeeeeej! :D du har ett par vita knähöga strumpor med röda ränder, var har du köpt dom? :D
Sv: njaaa, dom är mer mörkrosa! dom är från American Apparel

Postat av: Anonym
Har du hårförlängning? och hur har du klippt ditt hår? det är så snyggt!
Sv: På bilden under har jag löshår som jag satt dit med clips bara. Mitt hår är bara uppklippt. Tack!

Postat av: bella
Jag tycker din röda hårfärg var grymt snygg! jag själv är rödhårig men får inte till det som din färg, vilken färg använde du dig utav? :)
Sv: Taaack! Jag färgade mörkt först, sen la jag i en djupröd färg från schwarzkopf :)

Postat av: Evelina
vill bara ge dig en komplimang för ditt sjukt fina hår :)
Sv: åh tack!

Postat av: LINKÖPINGSSTOLTHET | | ELINN
vad kostade det att åka till paris?
hur mycket pengar hade du med dig dit? :)
jag är glad för svar på min blogg i kommentarsfälltet också då jag inte sitter så mycket vid datan numera :)
hoppas att allt är super med dig.
ha en fortsatt toppen kväll!
Sv: flyg 570:- hotell och transfer 730:-. tog med mig 4000:-. tar väl ca 5 sek att kolla det här svaret när du väl är inne på datorn så chansar på att du gör det ändå :) Ha en bra kväll du också!

Postat av: Elin
Vart köpte du dina snygga leopard kilklackar?
Sv: Har två par men du menar nog dom som är från Åkes skor här i Örebro :)

Postat av: Diana
1. Vart är ringen med taggar köpt någonstans? :)
2. Vad har du för dig nu för tiden? Skola? Jobb?
Sv: 1. JC. 2. Hoppade precis av skolan så jag är arbetslös. tänkte testa på oslo :)

Postat av: Anonym
hur har du råd med alla kläder du köper?
har du något jobb?
Sv: fick bidrag förut. nej det har jag inte.

Postat av: Anonym
hej! har du varit i london? i såfall, kan du tipsa om bra kläd och smycke affärer som inte finns i sverige? ^^
Sv: nope det har jag inte!

Postat av: Emma
Vart har du köpt det vita linnet i inlägget under och över frågestundsinlägget?? =) suuupersöött!
Sv: Ja visst är det! Det är från VILA

Postat av: Matilda
Läste de första inläggen i din förra blogg. Haha,:o mycket text där. Gillar du fortfarande Danny??!
Sv: hahaha vaaa varför har du gjort det för hahaha. Det var ju 5 år sen! Har växt upp lite sen dess.. Då var jag ju en liten Idol-nörd (yess jag erkänner), nu är det lite annorlunda haha. har absolut inget emot honom dock men gillar honom inte heller.

Postat av: Paula
Hej! Var köper du dina höga strumpor med ränder? Mina kommer ifrån American Aparell, tänkte om du visste något annat? Och vad köper du helst för armband? Har du löshår? Kramar
Sv: De flesta är från AA men har även köpt ett par på sweet poison och ett par är från Core.. Lite blandat det där! Gillar väl mest armband med nitar eller liknande faktiskt, eller afrikansk-inspirerade armband. På bilden nedan har jag löshår men använder det sällan.

Alla tröjor jag köpte i Pariiiiiiiiiiiiiis


Kommentarer
Postat av: Linda

hej hur har du fått till den där bilden längst upp i bloggen ? :) din framsida typ. fattar inte hur man kan lägga in en egen :S

2010-12-15 @ 18:17:42
Postat av: Dixi Wonderland

Tack för tipset dock tänker jag inte hetsbleka xD Men tack sweetheart ;*

2010-12-15 @ 18:20:39
URL: http://dixiwonderland.com/
Postat av: Amanda

Vilken fin blogg du har!!!



Du borde visa upp den på www.kokakola.se

Det gjorde jag och fick över 2000 nya besökare direkt.



Och allt är helat gratis :-)

2010-12-15 @ 18:58:17
URL: http://www.kokakola.se
Postat av: EsEmEw

fin blogg!;))))

2010-12-15 @ 19:01:12
URL: http://esemew.blogg.se/
Postat av: Ida

mjauu vikken go blogg! riktigt grym...snygg äru me.



kräm

2010-12-15 @ 19:20:54
URL: http://fuschsia.blogg.se/
Postat av: Sanna

Grymt fin blogg! :)

2010-12-15 @ 19:52:01
URL: http://sannaclaug.blogg.se/
Postat av: erica

riktigt snygg blogg! :)

2010-12-15 @ 21:02:56
URL: http://ericahasselgren.blogspot.com
Postat av: Lara

hahahh men gud, nästan bara frågor om vart du köper saker, kul :p

2010-12-15 @ 21:36:52
Postat av: Ninni

men åh dör på Flintstones tröjan! har ju sett flera som har den,dör lite varje gång! du vet inte om den finns här i sverige?:)

2010-12-16 @ 21:22:46
URL: http://nninniisunden.blogg.se/
Postat av: Ninni

Okej, sätter just nu en "pantad" stämpel i pannan och hittade precis tröjan på den självklaraste stället...Hm, men lite glad blev man allt, Den är sjukt fin!

2010-12-16 @ 21:27:53
URL: http://nninniisunden.blogg.se/
Postat av: jessica

hahaha älskar barney tröjan! jag har en likadan fast med fred på! :D

2010-12-17 @ 14:07:13
URL: http://www.acissej.devote.se
Postat av: Robert

Haha älska Barney Granit tishan :D

2010-12-18 @ 16:40:27
URL: http://robertbacklund.blogspot.com
Postat av: Rebecca

älskar tröjan med barney! :D

2010-12-18 @ 17:53:41
URL: http://http://magicstory.blogg.se/
Postat av: ellinor sjöberg [mitt liv / min blogg] - tävling, årets bild!

du verkar vara en dunder go människa! :D

2010-12-18 @ 22:05:40
URL: http://ellinorsjoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0