christmas eve

syster, bror, jag. alla är avundsjuka på mina snygga tofflor? haha

jag och lars! haha. tummenupp.

lillfisen väntar på tomten

tomten i levisjeans och med norsk/rysk dialekt. hahah. kutryggig var han också. HAHA.

fel och jobbig kamerainställning på den här bilden men who cares! alla ville ta bild på tomten.

jag och min kamera var tydligen inte sådär jättepoppis...

jag och systra mi

en av julklapparna jag fick.
fick också:
muffinsformar
galgar
jättefina koppar med fat till jag flyttar hemifrån
presentkort IKEA 400
presentkort MQ 500
presentkort junkyard.se 400
adidasväska
paljettväska
min domän lioa.se
högtalare med sviiinbra bas!
ett SIGMAobjektiv till kameran <3
choklad
mer choklad
en tidning
ooooch 500 kr

... kommer inte på något mer så jag tror det var det! mycket bra julafton iallafall, den får 9 av 10 toasts.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0