the moon lights away while she's howlin' at him

älskar o få paket på posteeeen!
har beställt detta som snart ska komma.
eller, skidglasögonen och adidasskorna kom igår.
och sen glömde jag ta med 2 rosetter och en lego-ring som kom igår också, men yajjja.
brukar ju egentligen knyta rosetter och sånt där själv och göra olika smycken av, men har tröttnat på det nu...
får fortfarande mail om sånna som vill beställa, hah.
kommer ihåg när kenza skrev om dom i sin blogg, HAHA, shit, helt sjukt, folk var som galna! men det var ju... kul, asmycket o göra då bara.
men jag kanske börjar med det nån mer gång. who knoows.

ser fram emot kuddfodralen (de lila)! har gjort om lite i mitt rum så nu är det typ bara dom som fattas innan jag är nöjd.

kolla vilket sött läppglans jag köpte för ett tag sen också.
inte för att jag använder det, men förpackningen va ju så fin, hah.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0