projektarbete

va ska man säga, det här är ju för awesome. tror det nästan blev bättre än väntat? vadå undrar ni? kanske? ja det undrar jag med? vadå? vem? i don't knowwww faktiskt! och det känns ju så jävla bra :D hahaha, awesome. skönt att ha en egen blogg och kunna skriva vad man vill. it's legen... waaaait fooor it..... DARY! såatteee! 

ikväll ska vi nog till satin och vara support för min käre vän david som ska vara dj där! så himla roligt att han ska spela där faktiskt. fast det blir inge dricka o så, vi har ju bal imorgon, sen efterfest, och dååå jävlar! haha. jag är nästan lite nervös! min klänning hänger här helt redo och jag och david har lyckats bra med färgmatchningen så det blir nog skitbra :D som david sa: "Definitionen av fabulousitet är du & jag på onsdag!" haha. YAY!
dock måste man väl byta kläder till kvällen sen? lite svårt o dansa runt i balklänningen liksom... köpte halsband och örhängen idag som jag ska ha till. det är sjukt hur mycket pengar jag, mamma, pappa och lars har lagt ner på den här balen alltså. vissa är hur ointresserade som helst och ska inte ens gå, men jag och mina tjejer går all in! en klänning för 4600 sammanlagt bara MÅSTE bli rätt. hahah. kommer inte våga röra mig i den knappt... o så den summan plus alla andra utgifter liksom.... sick! snacka om att jag har höga förväntningar liksom... haha, wheooooo

btw, mitt projektarbete är inlämnat nu och jag vill därmed visa bilder på några av mina linnen/t-shirtar som jag tryckt mina tryck på :DD





peooow! gillar den med lady gaga och den sista mest. vilken tycker ni blev bäst?
det är förresten jasna som är min fina modell på bilderna. en underbar person!

nu blire till o göra sig iordning för en tripp på stan med martiiie. ska kolla in elviras tavlor på hennes skolas utställning också, tar nog med mig kameran också, CIAOOOI!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0