efter nästan 3 år med rött hår

Så har jag tröttnat påt. Har färgat håret varenda dag i en vecka förresten. Är mitt hår slitet eller? Eh ja. Har fortfarande inte den färgen jag vill ha ens, hahah. Ska bli blondare men ska slinga gradvis så det kommer ta ett tag. Det duger hittils iallafall whiho. What'ya think?
(HAHAHA, hade skrivit "det suger hittils iallafall" istället för 'duger'... fail!)

Förresten så har jag inte redigerat min hy någonting på de här bilderna. Ser ni hur len den ser ut eller?! Jag har  Wet'n'Wild's CoverAll att tacka för det! Täcker helt underbart utmärkt awesome superbra.


Kommentarer
Postat av: Matilda

Om du någon gång tröttnar på den tröjan så paxar jag att få köpa den!

2010-11-24 @ 22:26:30
Postat av: Rebecca

Oh, gosh! Har tittat igenom din blogg och älskar verkligen dina kläder och din stil!

Var hur du köpt tröjan du har på bilderna här? :D

2010-12-18 @ 22:59:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0