i eat glitter for breakfast

Jag pysslade ihop 3 ringar för nån vecka sen som jag inte har visat! Nu sitter den tredje lite på sniskan men om man har dom bredvid varandra så ser det ut som en och samma liksom. BLING! whoho haha. Passar hur bra som helst vid lite festligare tillfällen.

Mina nybeställda elf-produkter. Snyggt att man ser mig i bronzing powdret hahaha. Ögonfransarna blir att invigas på halloween hade jag tänkt...

ÅH älskade skor. Nelly var riktigt snabba med leveransen! Beställde dom på natten till torsdag och fick dom på fredagen efter. Såg att de var slut på shopen redan, helt sjukt.

Nu ska jag avverka 2 säsonger av How I met your motherrrrr!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0