powwowbow

Oj hejhopp två inlägg precis efter varandra nästan. Det händer inte ofta! WELLLL, tänkte bara uttrycka min exaltering (finns det nåt som heter så?) lite! JESSICA KOMMER IMORGON! Min fina. Och sen på fredag blir det lite kalas för mig här hemma, bara litetlitet... Heh. Imorrn bjuds det på tacos hemma hos Max, ska även försöka ta tag i PM:et då... WELL pluggsnack är aldrig roligt. Ska väl sova nuuuu, klockan är ju bara halv 4 liksom.

MEN, kolla inlägget under och slå till med ett förslag, det skulle uppskattas vet jag!

Pow.

(Ni som undrar vart Legendringen är ifrån så har jag svarat på det flera gånger förut. Den är från Asos och jag tror tyvärr inte att den finns kvar... MEN! Stylebytyra har precis fått in en som ser nästan exakt likadan ut så haffa den istället vettja!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0