stylebytyra

Alltså varför i h-lvete sänder dom Supernatural på TV vid den här tiden? Varför är jag själv hemma? Varför orkar jag inte byta tvkanal? Kanske för att fjärren ligger för långt bort? Varför måste just det här avsnittet handla om ett barn som hemsöker och vill döda dom? Varför blir jag skiträdd för sånna här saker? Varför måste dom alltid följa efter sånna där otäcka saker istället för att springa ifrån? Varför skriver jag såhär hur länge som helst?

Jeez, nu tog det slut. Andades inte ens där ett tag. Jag är svinpepp på halloween imorgon ska ni veta. Synd bara att typ inga av mina tjejer kan hänka men blir bra ändå såklarrrrt! Jag gillar kineser. För övrigt gav dom (kineserna) mig 2 übersnyggt ritade illustrationer av mig som födelsedagspresent. Måste visa. Och för övrigt igen så har dom ju faktiskt namn; Seat Ni och Seat Foung. Men det är lättare att säga kineserna bara... AHMEN okkkk, babblar på som vanligt. Tänkte showa mina nya ringar från stylebytyra! Helt sjukt vad snygga smycken hon får in ibland. Ringen med... öh... kvinnan (?) på är inte ens min stil precis men jag gilla den som fan ändå.

Men nu måste jag hoppa i säng. Skola och massa förberedelser inför kvällen imorgon! Vad jag ska klä ut mig till får ni se... Nån gång. Eller ja. Vad jag klädde ut mig till. Eller vafan...? Aja skitsamma, blodigt ska det bli kan jag avslöja iallafall. G'natt.


Kommentarer
Postat av: Victoria

Vart haru köpt ringarna? Dom var ju fett snygga iaf!

2010-12-14 @ 14:05:34
URL: http://victhing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0