what i got blablablablaaaaa...

Har precis suttit med mamma och pratat aslänge innan hon for iväg till Arlanda. Kul o vara själv i 16 dagar... ASLÄNGE ju. Men whatevaaah... I can dooo this... Mamma sa lite avslutande ord innan hon åkte också. "Försök o ät lite mat också, inte bara chips... och choklad... och dipp. Och kom ihåg att vatten och mjölk är bättre än cola", "Inga stora fester nu vetu. Bara kanske nån Elvira eller... Martin... Eller nån Malin.", "Färga inte håret mer nu! Har drömt mardrömmar att ditt huvud blivit förgiftat och... Uuuuh..."Men jag klarar mig nog! Har ju trots allt ICA-kortet i säkert förvar <3 FREEDOM.

 

Här är förresten lite av det jag fått i födelsedagspresent hittils. Har fortfarande pappas present kvar och mer från mamma och Lars när de kommer hem från Spanien.

Bidrag till Paris från mamma, Lars, syster och lite andra släktingar

En shaker från JessicaN med tillhörande drinkmått! TOTALLY AWESOME. Fick en drinkkortlek också men glömde få med den på bilden. Max fyller 20 idag också så nu jävlar ska jag göra drinkar!!!! WHIHIH. Fick en till present av samma Jessica också men... Den håller jag för mig själv... HehheheheheeeEE.

Presentkort på Monki från josse, tryggis, malin och marie m.fl. IIH, tacktack :DDDDDDDD

High Heel tårtgrej från David!!!! Och ett superfint ljus med text som öh.. "lyser igenom" när man tänder det :D mysigt! Tårtgrejen passar in sjukt bra i min lilla flyttahemifrån-låda!

Jessica Simpsons parfym FancyLove. Egentligen inte den jag hade önskat (ville egentligen ha hennes tidigare som bara heter Fancy) men den här luktade faktiskt sjukt gott så det blev en keeper iallafall!

Såatteeee, a. Är sjukt nyfiken på pappas present men det får vänta tills jag åker och hälsar på. Av mamma och lasse vet jag typ redan vad jag kommer få... Men det får ni se då! Yehaww, nu är jag trött och ledsen för att det inte är jag som är påväg att åka utomlands så jag ska bara sova. Planerna inför imorgon blev inställda så jag gissar på en slappardag imorgon. Är dock sjukt sugen på att åka till Marieberg... MEN WHAA, ja, jag babblar på som vanligt när jag har tråkigt och inte är på mitt bästa humör. Känner att jag vill skriva av mig lite bara... Men mm... Ni vet... Typ den där dåliga magkänslan? Jag har den lite nu... Och jag vet varför men ändå inte... Jag hatar det här. När ska det blir rätt.

... Gn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0