partyfredag

Ringen och ormarmbandet är från stan-rundan i fredags. och även den dära... som jag har under linnet. Kjolen eller whatever. Halsduken också förresten! Haha..

Halebop.

Aa jag skulle också försöka, tog en liten stund

Sådär! ... Halebop. Hoppas ni har sett reklamen annars fattar man väl inte hahaha, den är söt.

Vi kör AudreyH-posen. Fast utan cigarett

Hahahah, undrar om det var nån gång under kvällen då kameran inte var framme..

O så en gruppbild tänkte vi! .. Fast det blev utan Elvira.

Hade väääldigt trevligt i fredags. Vi drog ju till Strömpis och det var hur packat som helst! Men jättekul som sagttt. Igår blev det att spela det nya monopolet med David (jag vann) <------ (poängterar lite bara). Har ni spelat det nån gång? Alltsååå, den nya versionen. Med sån där kortapparat istället för pengar? Hahah. Sämst egentligen ju, blir inte samma känsla. Menmen. Nu måste jag städa upp lite i rummet, sen ska jag nog rita lite, har saknat det. HEI


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0