ADVENTSLUCKA 18DEC

... Och även den sista! 2 av 4 luckor vart det alltså allt som allt, you gotta love me as a blogger alltså. Se bara hur aktiv jag varit senaste veckan, helt sjukt! ... Hehe...


ANYHOW, i denna luckan kan du vinna ett paket med Citty Olsson's tatueringskollektion "It's only skin" som hon designat för faketattoos.se!

Precis samma paket som jag själv fick av Citty när kollektionen blev lanserad.

Allt ni behöver göra är att:
♥ Kommentera det här inlägget med en kort kommentar om vad ni tycker om tatueringar och kanske berätta om någon ni har låtit blivit förevigad på er kropp eller någon ni väldigt gärna skulle vilja ha!

Väljer ut en vinnare den 23DEC, dagen innan julafton. Bra julklapp det skulle bli va?!

Om ni inte orkar vänta på att kanske vinna detta paket så kan ni haffa dessa tatueringar HÄR: http://www.faketattoos.se/tattoos/gast-designers/citty-olsson/. Där kan ni även se fler bilder på alla tatueringar som ingår i kollektionen och spåna på idéer om hur ni skulle vilja använda dom!

Min favorit är fåglarna som jag har använt på bl.a. den här bilden.

Trianglarna är också en favorit men dom har jag inte vågat använda än... Kanske ska köra en photosession med Anna snart (förhoppningsvis) så det blir ju bra tillfälle att använda dem då isåfall!

Lycka till med tävlingen sötisar!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Åh! Jag älskar tatueringar. Både stora täckande skapelser och små haha. Själv skulle jag vilja ha någon liten text eller symbol någonstans som betyder något för mig. Det tycker jag nog är något extra viktigt med en tatuering, att den betyder något. Därför är det ju bra med fake tills man vet något extra speciellt man vill ha förevigt.

2011-12-19 @ 00:19:49
URL: http://hsls.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Jag är hemsk gärna med och tävlar! Jag har alltid tyckt att tatueringar är en fin och ganska personlig sak. En tatuering kan betyda så mycket, oberoende om det är en pytteliten eller nåt som täcker hela kroppen. Jag har själv ingen tatuering än men jag har alltid velat ha en. Jag hade det svårt under en tid när jag var yngre och även om ingen trodde på mig då så gav jag aldrig upp. Aldrig någonsin. Så om jag gör en tatuering vill jag att den ska påminna mig om just det, att aldrig ge upp.

Kram :)

2011-12-19 @ 00:20:43
URL: http://lzu.blogg.se/
Postat av: Sabina

Jag har fem stycken tatueringar, jag har två favoriter av dom: den första är en fjäder på ryggen som jag gjorde när jag var i Turkiet och som var två av de bästa veckorna i mitt liv. Min andra favorit är en text på armen där det står "Make it happen". Den påminner mig om att man ska kämpa för det man vill och inte ge upp lätt. Jag har ett flertal idéer på kommande tatueringar men eftersom jag är student så finns det inte pengar till det just nu..



Anyway, tatueringar är en stor kärlek i mitt liv och jag kan sitta i timmar och kolla på bilder på tatueringar på internet. :)

2011-12-19 @ 00:45:05
URL: http://sweetyes.blogg.se/
Postat av: Mi

Jag älskar tatueringar! Jag har själv bara en och tycker att det är ganska lagom. Dock skulle jag skaffa hur många som helst om det bara var temporärt. Jag minns när du skrev om dessa tatueringar första gången och sedan dess har jag åtskilliga gånger besökt sidan och funderat på att köpa, dock har jag inte pengar till det just nu så det blev början på min önskelista istället! Mamma är inte så mycket för att handla på internet så jag hoppas hoppas på att vinna här.

Önskar mig själv lycka till! :)

Mvh

mi

2011-12-19 @ 08:47:00
URL: http://heyitsmi.blogg.se/
Postat av: Igeland

tatueringar är nice! på sista tiden har jag blivit obsessed av tatueringar innanför läppen.. vill ha en där, innanför underläppen!! så coolt :D

2011-12-19 @ 09:17:40
URL: http://igeland.blogg.se/
Postat av: caroline

tatueringar är så jäkla fint! vill själv tatuera mig men har inte vågat än. därför hade dessa varit perfekta att ha så länge! :D

2011-12-19 @ 10:25:09
Postat av: Emelie

(jag vet inte om jag kan vinna igen, men jag kör!)

Jag älskar tatueringar, mer personligt än så blir det väl inte. Att se en person med massa tatueringar får mig alltid att bli nyfiken på personen, vad står dom för, vad är hans/hennes berättelse? Jag kanske sett för mycket på miami ink och la ink, men det kvittar!

Jag har själv "Mamma & Pappa" tatuerat på insidan av min överarm. Jag har inga syskon och mamma och pappa är det enda jag har, och nu är dom alltid med mig oavsett vad som händer :)

2011-12-19 @ 10:35:08
URL: http://intheheart.blogg.se/
Postat av: Adina

Jag ska göra min första tatuering om snart en månad. Bokade tid innan jag hann fylla 18 och väntetiden var ca. 5 månader, men det är det värt.

Jag ska göra en tatuering på vänstra revbenet och kommer nog vara skapligt nervös innan med tanke på att jag har fetaste fobin för nålar. Svimmat av att ta blodprov i armen och även de gånger jag piercat mig.

Tatueringar är så fint och eget och framför allt en sorts konst man kan pryda sin kropp med!

2011-12-19 @ 11:11:01
Postat av: sofia

Det är skitsnyggt med tatueringar (om det inte är något fult motiv), men eftersom att jag är för ung så har jag inga (ännu). Är dock lite rädd för att man ska ångra sig och då är ju tillfälliga tatueringar perfekt!♥

2011-12-19 @ 16:00:52
Postat av: Frida Funemo

Jag älskar tatueringar som många många andra! :) Vill faktiskt skaffa en så fort jag fyller 18! (fyller i januari ^^ ) jag funderar på att tatuera en fjäder eftersom jag tycker det är så himla fint! Jag tror inte att jag skulle ångra en fjäder! Skulle jag inte välja fjäder så kommer jag nog skriva ngn liten text :) God Jul på dig! Kram <3

2011-12-19 @ 16:54:41
URL: http://nezis.blogg.se/
Postat av: Fia

Jag skulle bli hur glad som helst över att få detta som julklapp! För de första är jag för liten för allt sånt där får inte ett ända hål i min kropp och alltså inte tatueringar heller,så fake får funka sålänge!

Dessutom kommer jag inte få så mkt julklappar iår eftersom kag istället valt utomlandsresa med min kära bror:]

2011-12-19 @ 17:18:47
URL: http://http:/femtonfoton.blogg.se
Postat av: Emma Jawbreaker

Älskar tatueringar mer än nått annat på planeten. Dock är jag bara 15 så jag får inte tatuera mig än. Fast när jag fyller 18 ska jag tatuera ''death is only a chapter'' under nyckelbenet.Så jag är med och tävlar ;D

2011-12-19 @ 18:40:58
URL: http://deathdealers.blogg.se/
Postat av: amanda

Jag har länge nu velat tatuera mig, men killen som jag vill ska tatuera mig, gör inte på folk under 18. detta vore grymt, att använda nu fram till dagen då jag kanske äntligen gör tatueringen!

2011-12-19 @ 19:26:25
URL: http://tjugosju.devote.se
Postat av: Lovisa

Jag heter Lovisa, jag är 17 år, har väntat i snart 6 år på att få göra min första tatuering - Strength -eftersom jag gått igenom så mycket i mitt liv. Förmodligen kommer jag göra fler också, skulle vara kul att pröva på vars dom skulle kunna passa på kroppen, därför måste jag säga att dom här är perfekt! Beställde en gång med en kompis - Superfint blev det! Det skulle inte vara helt fel att vinna några! ;) Godjul!

2011-12-19 @ 20:02:00
URL: http://jelovisa.blogg.se/
Postat av: BabyStrange

Tatueringar är bläck. Knappast något mer. Det kan vara konst, det kan vara klotter, det kan vara vackert och sjukt jävla fult. Det kan visa något djupt - för all del - men det blir mycket oftare ytligt, pretentiöst och larvigt.



Jag skulle absolut älska att ha en fet jävla art decotatuering. Det är min favoritstil. Bleka färger, trollsländor, snirklor, överdådiga blommor och att den alltid ser ut att vara målad på glas.

2011-12-19 @ 20:13:11
URL: http://poetsaredepressed.blogspot.com/
Postat av: Rebecca

Jag har fötts upp med människor som har synen på tatueringar som något "bad ass", farligt osv... Tack och lov har jag aldrig låtit mig påverkats och kommer inte göra det heller. Vår kropp är som en tom målarduk och tatueringar är för mig konst, ofta med en djup innebörd - vilket jag anser är så himla vackert! Att bakom ett hjärta eller ett latinskt citat gömmer sig en anleding som är så värd att komma ihåg att den har nedprintats. De som har tatueringar dömmer inte icke-tatuerade, så varför skulle det vara tvärt om?



Jag har ingen tatuering men är grymt sugen. Språktokig som jag är lockar citat på latin. Men fuck Carpe diem säger jag bara, haha! :) Jag lever för det mesta inte i nuet, och om jag skulle gadda mig måste min lilla tattoo verkligen betyda något. Möjligtvis "in spe" i skiftstil tvärs över handleden. Det betyder "i hopp och i framtiden", fantastiskt vackert om du frågar mig! Även fast nuet inte alltid blir som vi vill, så har vi alltid hoppet om en bättre framtid och jag tror ofta att det är vad som får oss att orka fortsätta.

2011-12-19 @ 21:55:34
Postat av: filippa

Jag är med!

Jag har än så länge "bara" 1 tatuering och den sitter på armen och det är refrängen till born this way. "Im beautiful on my way 'cause god makes no mistakes I'm on the right track (baby) I was born this way. Jag har den för att jag har det lite kämpigt med självkänslan och behöver en påminnelse att jag är bra som jag är! Den betyder jättemycket för mig :)

2011-12-20 @ 06:40:53
Postat av: Frida

Jag är gärna med och tävlar!

Får väl börja med att jag tycker tatueringar är så sjukt snygga. Speciellt små och enkla, riktigt vackert!

Dock är jag både för ung och för feg för att skaffa egna.

Har alltid velat ha ett hjärta vid den vänstra handleden och ett kors vid sidan av revbenen eller under nyckelbenet. Måste hålla med om att den fågeln du har på bilden också var riktigt vacker!

Aja, hoppas på vinst nu! Kram.

2011-12-20 @ 10:25:06
URL: http://fffriidagoesblondiie.blogg.se/
Postat av: My

Hej!

Jag har en tatuering, en fenixfågel som betyder väldigt mycket för mig, den står för frihet och för en ny start i livet, den är jätte vacker och sitter på min höft. Ja skulle jätte gärna vilja vinna, vill göra en till tatuering längst sidan från rumpa upp till bröstet, en blomranka med en blomma för varje familjemedlem =) jag tycker om tatueringar som är genomtänkta men de är även snyggt så att få pröva dom där fejk tatueringarna skulle vara kul =) hoppas du får en fin jul och nyår många kramar

2011-12-20 @ 12:21:17
Postat av: felicia

Jag älskar tatueringar och vill ha så många som möjligt! Jag har ett hjärta bakom örat, som står för mina nära och kära. Och ska snart skaffa tre svalor på handleden för min mamma, pappa och syster. Har tidigare kollat på Cittys fake tattoos och funderat på att klicka hem dom, så det skulle va kul att vinna! Ha en god jul! <3

2011-12-20 @ 12:42:17
URL: http://feliciabremer.blogg.se/
Postat av: Johannaaa

Jag är alldeles för feg (och pank för den delen) för att skaffa en fin tatuering. Dock så har jag planerat en för framtiden, ett hjärta på armbågen för kärlekens skull och på den andra armbågen ett evighetstecken för jag tror att något kan vara förevigt! Jag drömmer då om de. Om jag vann dessa fejktattoos skulle Du göra min jul! God jul påre! <3

2011-12-20 @ 12:53:23
URL: http://jlar.blogg.se/
Postat av: catarina

welll, let's give it a try!



själv har jag enbart en tatuering hittills, en stjärna bakom örat; http://dailydoseofimagery.blogg.se/images/2011/save_4_179151358.png



lagom diskret och sådär, perfekt att börja med tänkte jag. jag vill ha fler, det som dessvärre håller mig tillbaka är mina päron, SUCK. dom har verkligen en heeelt annan syn på tatueringar än jag. för jag tycker det är svinfint medan dom tycker det är skitfult. så däär har jag ju något som hindrar mig.. MEN, jag älskar ju att fota & något som inte kan hindra mig är att samla på lite fake-tattoos för just det ändamålet - dessutom kan inte föräldrarna gnälla då heller, hah.

2011-12-20 @ 21:22:47
URL: http://dailydoseofimagery.blogg.se/
Postat av: Hanna Melinson

Du kanske har en kär som har dött, du kanske brinner för en sport eller någon annat i livet, du älskar din familj, ett fotbollslag, du kanske vill läka ihop dina sår med en teckning du tecknat. En fjäril på din skuldra kanske stärker ditt självförtroende, den kanske är som en skyddsängel eller din bäste vän. Tatueringar har många budskap lika mycket som det kan vara en modegrej/en snygg sak, men det härliga med tatueringar att det blir ditt, något som tillhör dig förevigt, på din kropp!

Jag tycker tatueringar är urgrymma och älskar tatueringar med budskap, vill själv ha "life is a fight" inristat på min arm. Dels för att min uppväxt inte varit den enklaste och jag har lärt mig att det inte är enkelt i livet och eftersom jag boxas och verkligen lever för det, så är livet också en boxningfight för mig! Tummen upp för tatueringar alltså!

2011-12-20 @ 21:38:44
URL: http://hannamelinson.blogg.se/
Postat av: Abrar

Jag gillar verkligen fåglarna. Jag skulle velat ha 3 st tatueringar fast jag är för liten för att skaffa men om ett år får jag med föräldrars tillstånd. Då vill jag ha en stor gren med körsbärsblommor som går längst min vänstra sida av ryggen och jag vill att den ska påminna mig om lugn när det blir för mycket stress. Sen vill jag ha en not bakom mitt öra, den ska påminna mig om att musik är en viktig del av livet. Sedan sist men inte minst vill jag ha ett japanskt tecken, de ska stå kärlek, hopp och tro. För det är tre viktiga delar av livet och vad skulle inte passa bäst, jo japanska tecken!:D

2011-12-20 @ 21:44:08
Postat av: Sanna :)

jag älskar alla tatueringar...jag tycker det är ett fint sätt att föreviga nånting på. Jag har en hel del tatueringar jag vill göra, jag får även tatuera mig för mina föräldrar men jag känner att jag är för ung än ifall jag skulle ångra mig :) aja jag skulle vilja skriva mina barns namn (när jag får några) nånstans bland annat! Kram!

2011-12-20 @ 23:15:06
Postat av: felicia

jag tycker det är skitsnyggt med tatueringar. Både små texter eller motiv och hela armarna fyllda. Jag har sedan många år tillbaka velat tatuera in någonting som betytt extremt mycket för mig, ett citat från någon av min favoritartists låtar. En liten text på armen, för att aldrig glömma hur mycket han betyder och har hjälpt mig. Musik över huvud taget är någonting som jag älskar och därför tycker jag det skulle vara väldigt passande. Så det sker så fort jag fyllt 18!

2011-12-20 @ 23:51:08
URL: http://feliciaabylund.blogg.se/
Postat av: CherryCheek

Jag har velat ha samma tatueringsmotiv sedan jag fyllde nio år och fick Zelda: Ocarina of Time till Nintendo 64. Så nu i vår (13 år senare!) ska jag äntligen tatuera in en triforce, håller just nu på att rita upp hur den ska se ut :)

2011-12-21 @ 00:38:12
URL: http://cherrycheek.blogspot.com
Postat av: Lina Hidling

Jag tycker både och om tatueringar! Jag tycker att stora färgade tatueringar är skitfult, det är verkligen inte min grej.. medans jag tycker att små diskreta tatueringar är hur snyggt som helst! En tatuering ska inte synas för mycket enligt mig, det ser bara fult ut tycker jag. En tatuering ska vara något betydelse fullt, eftersom det sitter kvar livet ut. Just därför är dessa fake tatoos hur bra som helst! Håller bara i någon vecka! =)

2011-12-22 @ 16:48:37
URL: http://linahidling.devote.se
Postat av: Natte

Tycker tatueringar är något av de ballaste man kan ha just det att det är något väldigt olika från person till person vad man har och i de flesta fall symbolisera den du är, någon du varit, varit me om ja finns så sjukt många anledningar varför just den personen har den tateringen och det är det som gör det så speciellt, att det oftast finns som en historia bakom varför man har den. Själv vet jag skulle jag vilja tatuera något som har med fåglar då jag alltid tyckt att de ser så fria och vackra ut, men e bara 15 så får ju vänta i nåt år till men skulle vart så grymt att vinna detta och kunna ha till nyår kanske och se extra snygg och speciellt ut då:) Grymt nice tävling och hoppas du har en go jul!:)

2011-12-23 @ 02:55:52
Postat av: Jonna

Jag tycker tatueringar är så himla fint! Den kan va allt från vackert till coolt :)

Dom är fina och personliga och skapar en egen stil :)

2011-12-23 @ 16:56:40
URL: http://thinkpiink.blogg.se/
Postat av: Matilda

Åh vilken bra tävling, jag är jätte gärna med!

Jag ska tatuera in en fågel bakom örat

sen när jag har fyllt 18 eftersom den kommer symbolisera att jag har blivit "fri" och ta eget ansvar. Skulle verkligen vara super roligt att vinna dessa från faketattoos. :)

2011-12-24 @ 22:58:00
URL: http://Suckalollipop.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0