juicy couture/frågestund

Tänkte bara meddela att jag inte har någon laddare till min dator för tillfället och har därför inte tillgång till mina bilder eller photoshop. Inge roligt att uppdatera utan bilder så det blir en liten bloggpaus över helgen, så ni vet.

Men under den här tiden tänkte jag att jag kan ha en liten frågestund? Vad säger ni om det? Det har kommit lite frågor hit och dit men let's samla dom under detta inlägg istället så svarar jag på dom i ett eget inlägg sen :) kör på hela helgen tills jag säger stop ba'!

Måste för övrigt tipsa om den här underbart fina bikinin från Juicy Couture. Om jag hade pengarna så skulle jag inte ens tveka att klicka hem den.

Från Asos.com

Kommentarer
Postat av: byebbaleijon

Jag undrar vad du har för kamera ? :)

2011-03-18 @ 20:15:47
URL: http://byebbaleijon.spotlife.se
Postat av: jess

har du bott i västerås eller eskilstuna? känner igen dig.

2011-03-19 @ 07:23:27
URL: http://jkaaa.blogg.se/
Postat av: Cassie

Hey ! Måste säga att jag älskar din blogg, den är underbar :3

Mina frågor:

Vad vill du helst jobba med?

Har du helst din nuvarande hårfärg, eller gillade du det bättre som rött?

Hur kom det sig att du flyttade till oslo?



Kramar !

2011-03-19 @ 09:49:10
URL: http://sweetfrog.blogg.se/
Postat av: FRIDA FUNEMO

Det är kul att du har en frågestund ;)

Älskar din blogg läser den varje dag!

Mina frågar är:

1. Vart har du köpt ditt svarta rosettarmband?

2. Vad har du för kamera?

3. Ditt "köp måste" till sommaren (inom kläder och accessoarer) alltså vad måste du skaffa till sommaren! :D



KRAM FRIDA :)

2011-03-19 @ 22:47:08
URL: http://nezis.blogg.se/
Postat av: sariiiis

konstiga saker händer (kanske inte såhär konstiga men let's have lite fantasi och sådär.)



du förvandlas till ett djur, vilket skulle det vara? he.

2011-03-20 @ 20:45:38
Postat av: hejhopp

en hemsk fråga: om du fick veta att du bara hade en vecka kvar att leva.. hur skulle du spendera din tid? skulle du vilja göra något du aldrig gjort förut, eller skulle du låtsas som allt vore som vanligt och fortsätta leva livet som förut?

2011-03-21 @ 00:30:59
Postat av: Rebecca

Hejsan! Var det komplicerat att flytta till Norge? Var det mycket förarbete? Har funderingar på att flytta dit å jobba efter studenten :)

Kram Rebecca

2011-03-21 @ 17:51:30
URL: http://rebeccablomqvist.devote.se
Postat av: x

har du kille?

2011-03-21 @ 21:44:45
Postat av: Matilda

Hur många besökare har du ungefär / dag.

2011-03-22 @ 07:13:57
Postat av: Sofia

Hur många piercingar har du?

Blir du sponsrad med saker som du ska skriva om i bloggen?

Vilket är ditt favoritband/artist?

2011-03-22 @ 10:20:05
Postat av: Sandra

Då frågar väl jag också något! Hur har du råd med alla grejer som du köper hela tiden? Och var har du plats med allt?

2011-03-22 @ 10:54:29
URL: http://tintura.blogg.se/
Postat av: Maria

Hur länge har du tänkt att stanna i Norge?

Vad har du för planer för din framtid?

2011-03-22 @ 13:56:20
Postat av: madde

- vart har du köpt din rosa klocka? använder du klocka varje dag?

- vad har du för mobiltelefon? ringsignal & smssignal?

- vad gick du på gymnasiet?

- har du några planer för sommaren?

2011-03-22 @ 15:33:22
Postat av: Anonym

vad använder du för smink?

2011-03-22 @ 15:34:35
Postat av: Emelie

Har du några drömmar om framtiden?

Vilka länder har du varit i?

Kram :)

2011-03-22 @ 17:46:39
URL: http://jagvillhaenjordgubbe.blogg.se/
Postat av: Anonym

hur många har du legat med.

2011-03-22 @ 18:56:06
Postat av: k

haha måste bara först skratta åt kommentaren över..

spinner på med frågor bara för att du verkade vilja ha en massa! Såååå här får du!

* Tror du på ett liv på andra planeter?

* Beskriv din drömkille!

* Hur många bloggar läser du? Och hur många läser din blogg?

* Vilken låt spelades senast i din lista?

* Hur ser du ut om 20 år?

* Hur var du på dagis?

* Vilken dag var den bästa dagen i ditt liv?

* Om du fick välja mellan att antingen bo i Skåne eller att bo i Norrland vad hade du valt? och varför?

* Vilken mat är den största missen att bjuda dig på?

* Vilken serie hade du helst velat leva i?

* Om du ska köpa glass, vad blir det för glass?

* Säg en sak som du inte har och verkligen vill ha.



Så nu har jag kryddat på lite tidsfördriv till dig! Puuuuuuss!

2011-03-22 @ 21:03:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0