appreciation

Sånt här är det seriöst det finaste jag vet. När någon har tagit sig tid att samla ihop grejer som dom vet att man gillar. Att dom har uppmärksammat och verkligen tagit upp, lyssnat och märkt dom grejer som är ens favoriter. Ni ANAR inte hur glad jag blir för sånt!!!! Någonting av det jag uppskattar mest i hela världen. Detta paket kom från den finaste, bästa, vackraste Moa:n i hela världen. Vart på allvar tårögd när jag öppnade det... Ett änglaspel med flamingos liksom, HUR FINT? Åh. Att något så "litet" kan göra en så glad.









Hade även fått ett annat paket av mina kära arbetskamrater med lite Lisagrejer! Dock lite mer oseriöst och "roligt" med kondomer och grejer... Hahaha. Ett shotglas med en rosa snopp i liksom, FAB! 


Kommentarer
Postat av: Moa

Det är så härligt när någon känner en så bra och verkligen vet exakt vad som passar en!

2011-10-30 @ 10:08:39
URL: http://batmoa.blogspot.com
Postat av: Frida

Svar: Okej tack så mkt för svaret! Älskar din blogg :D KRAM

2011-10-30 @ 13:54:42
URL: http://nezis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0