Paket



Fick detta i ett paket för ett par dagar sen av NIVEA. En Volume Sensation BlowDry Styler och den klassiska NIVEA Cremen som ingen kan ha missat? Jag brukar inte blåsa mitt hår men ska väl göra det någon gång snart så jag kan se om BlowDry Stylern är värd. Cremen hänger alltid med i väskan! Underbar!



Så har jag köpt lite nödvändigheter. Har tröttnat på mina SUPERmarkerade ögonbryn så har använt ögonbryns.. skugga (?) nu istället. Blir inte lika markant och ser iallafall lite naturligare ut... Lösögonfransarna är dom bästa jag haft! Eftersom att man bara sätter dom längst ut på franskanten så är de dessutom lättare att sätta på än heltäckande. Tips, tips!

Kommentarer
Postat av: dex

Alltså. Jag läser din blogg typ jämt. Och tycker du verkar helt underbar, sen när jag kollade ett videoinlägg från aug -10 så blev jag helt tokkär i dig. Galet, i say. Nu ska jag återgå till min pojkvän.

KRAM.

2011-10-13 @ 17:49:53
Postat av: Camilla

Skulle inte du kunna visa någon dag, rätt snart helst (a), hur allt detta sitter och ser ut? :) Blev smått nyfiken på den där ögonbrynsgrejen, och ögonfransarna.



2011-10-13 @ 18:52:16
Postat av: Anonym

HEEJ! vart köper du bandanas? den vita och den röda på dina bilder,sjuuuukt snygga ! bra blogg kommer lättt börja följa

2011-10-15 @ 00:48:45
Postat av: demi

^

|

|



komentar från [email protected] :)

2011-10-15 @ 00:49:33
Postat av: Pappa

Grattis älskling!!!!!!!!!!

2011-10-15 @ 00:56:58
Postat av: jennifer

Ooooch så får du ett grattis här! :D haha

GRATTIS FINING! ♥

2011-10-15 @ 08:20:30
URL: http://jennifercarlsson.se
Postat av: Anonym

Åh, måste bara fråga en snabb liten fråga.

Den vita masken i första bilden, var har du köpt den?

Så otroligt fin!

2011-10-19 @ 23:23:13
Postat av: Lisa

-

-

-

Anonym: den är från Buttericks :)

-

-

-

2011-10-20 @ 11:51:43
URL: http://lioa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0