ORDERED/VIVALAJUICY/FUCKOFF

Känns som att jag bloggar för mig själv igen helt plötsligt haha, men skitsamma. ANYHOW, jag har beställt lite grejer... Bland annat tre par skor från tre olika butiker. Ett par av dem är specialdesignade från NIKE som kommer ta ett tag att tillverka (leveransdatum sista augusti typ, boho), de andra ligger på posten och väntar på mig (också ett par NIKE streetskor) och de tredje är dessa underbara från Jeffrey Campbell som kommer skickas från US om två veckor... CAN'T WAIT. 
 
Beställde även lite stuff från Nelly som också ligger och väntar på posten och detta Juicy Couture-skalet som nog kommer om ett par dagar... Whiho!

 



Kommentarer
Postat av: ☆ K A R O L I N A - peachpower ☆

Men ah vad snyggt!
Alltså skulle vara kul att designa eget men jag tror att jag aldrig skulle komma överens med mig själv om vad som var snyggast... och sen när jag fick hem dom skulle jag bli arg för att jag inte valde andra färger osv haha :(

Svar: Haha jag förstår vad du menar! De jag är designade är snarlika ett par jag redan haft i snart ett år som jag använt SÖNDER. De finns inte att köpa längre och var special edition för footlocker i paris så har designat ett par liknande men bara med små justeringar ;) haha. Jag är 100% säker på att jag kommer bli nöjd med andra ord! Fin blogg du har btw! Jättesygga bilder!
LISA

2013-08-01 @ 12:59:48
URL: http://peachpower.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0