VIVA LA IPHONE

Haha ni är ju för roliga... Men okej jag ska försöka fortsätta då! :)

Min babe kom äntligen hem från sin resa i lördags natt så vi mös sönder igår med tapas och Game of thrones-maraton! Mitt skal kom förra veckan också! Det är goooorgeous!!! Jag har lätt finaste mobilen i stan nu om man bortser från sprickan jag råkade skaffa i förrgår när jag hade lite bråttom från toan för att hinna se Zac Efron på tv :( hahaha...

Glider runt i min brillor hela tiden f ö. Synd att solen håller på att gömma sig inför hösten nu bara... 




 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jävlar vad snyggt skal!!

2013-08-12 @ 23:59:25
Postat av: Anonym

så snyggt!

2013-08-14 @ 16:54:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0